|
|
|
|---|---|
andha45 |
Länk |
|
mmm.. är inte van ännu med denn med man växer nog in i den snart. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Vill man vara elak så kan man säga att nya BMW gått från Primera-baklysen (E90) till Lexus (M3 Coupé, ser ut lite som nya IS-seriens baklysen) ... men jag tyckte den var helt OK, betydligt snyggare än E90:s bakdel. M1 hade nästan Passatlysen bak ... undrar vem som kopierat vem. |
|
|
Nu börjar det likna något! MMMM! Annars har jag haft problem med e90. |
|
|
Men detta tar priset, baklysena var det värsta jag sett, ja hela bakpartiet, är detta det nya formspråket då blir det en mörk framtid. That´s It, no coupe for me...! No More Limits! |
|
|
Tyckte mig skåda en M5 Touring! //Schnitzer |
|
|
1-serie coupen var ju snygg iallafall... Länk No More Limits! |
|
| Liknar en Hundai bakifrån, tyvärr... | |
|
Då är det bara att hoppas att det kommer en M1 med 6-cyl. //Schnitzer |
|
|
M1, var riktigt snygg (trodde först det var M3an). Fanns det ingen bild framifrån / sidan på m3? |
|
|
M1:an baklysen är inte tagen från passat eller nåt sånt, snarare från Z4:ans bakljus.. Men måste säga att M3:ans bakljus var riktigt fula, liknar opel omegas förfan! "En gång BMW, alltid BMW" Bilen: Länk |
|
|
Mycket läckra bilar. Måste säga att bilderna på kommande M4 (som väl m3-coupén kommer att kallas) ser lovande ut - tycker tvärtemot old att baken ser betydligt snyggare ut än på e90. Dags att skaffa en lite dyrare vinterbil ;-D Don't dream it, drive it |
|
| Hoppas coupen ser ut så där i verkligheten, betydligt snyggare än E90 sedan! Och om Z4:ans front kommer se ut som på bilderna i uppdaterad version, och dessutom kommer i M-utförande, då blir Beppo fattig...... | |
|
M3:ans baklysen ser ju klart bättre ut än e90:s. Men de verkar väldigt inspirerade av både Audi A4 och Lexus IS 250. Men v8, 4,4 l och 425 hk. Jisses!!! Om de där bilderna stämmer så kommer ju M1:an se ut som på de tidigare bilderna. Ser fantastiskt bra ut, men verkar ha lånat mycket från e46:an så frågan är hur bra designen håller. Samma sak med Z4. Ser otroligt bra ut, men det är inget stort steg från nuvarande modell. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.