|
|
|
|---|---|
|
Vilket är det bästa och billigaste bolaget vad gäller en försäkring. Det sprider ju en HEL DEL mellan bolagen har man märkt. Någon som har en bra erfarenhet att dela med sig:) | |
| Orginalförsäkringar. Går under IF märkes försäkringar. Billiga och bra. | |
|
Här är webb adressen också www.orginalforsakringar.com |
|
|
fel av mig. www.originalforsakring.com ska det vara. Sorry |
|
macloreen |
Min svsål 523I TA är försäkrad hos Aktsam betalar 3800 hel/år är kund hos de sedan 12år . mvh |
|
För mig, 30 år i Malmö var Aktsam det klart billigaste alternativet. Dock tar de enbart svensksålda bilar under en viss motorstyrka (="vanliga" bilar enligt deras sajt), vilket till stor del avgjorde mitt val till fördel för en svensksåld 525. Klippt från www.aktsam.se "Vår affärsidé innebär att vi till exempel inte försäkrar motorstarka bilar, direktimporterade bilar, sportbilar, vissa jeepar (SUV), minibussar, lätta lastbilar eller taxiregistrerade bilar. Din bil får vara högst 25 år gammal vid nyteckning och du själv lägst 24 år." |
|
|
Tackar för svaren. |
|
|
Ring alla bolag. Bara för att bolag A är billigast för någon så behöver det inte vara billigast för dig. Om det inte är så att denna person du jämför med är lika gammal, haft körkort lika länge, bor på samma adress och kör exakt samma bil men även då kan det skilja... ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.