|
|
|
|---|---|
bmw,m3 |
Hej! Har köpt mig en bmw 740ia-95 m-grönmettalic tänkte höra lite om vad man kan styla upp den i lite krom. tänkte köpa mig en krom list till skuffen + ? vad rekomenderar ni utvändigt i krom m,m. ska väl inte synas allt för mkt. invändigt får den vara som den är. Mvh |
bmw,m3 |
Hej igen! Vad tror ni om v12 emblem på framskärmarna? annan antenn (förslag) har den vanliga på bakrutan. kromlist på skuffen? kromade regskylts hållare? eller kommer de bara se löjligt ut? Tacksam för alla tips å förslag. Mvh |
bmw,m3 |
Nu är jag ute å cycklar trodde jag hade min 750 kvar ahh då få de väl va kan ju inte sätta ditt v8. |
|
Det är en ren smaksak naturligtvis, personligen tycker jag inte att krom är snyggt, i alla fall inte på en E38:a... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
Xicaxo |
tänkte väl.. V12.. på en 740.. hehe.. V8 e väl inget att skjuta under stolen med ??.. klart du ska ha ett V8 emblem ;) är man detalj boeg.. kan man göra hur mycket som helst.. nöjjer man sig med det lilla.. så kan jag föreslå att du köper ett kit till inredningen.. typ trä/krom/marmor el liknande. att kroma skylthållaren, antennen, list på skuffen utan att kroma lister m.m och inredning.. hade jag inte gjort.. kanske tills dess att man hade bytt resten.. men inte för att låta va.. har själv stora planer för min bmw.. men d ska mycket till för att man ska komma igång.. hade jag haft mer tid så hade jag haft mindre pengar..hehe.. så man får väl nöja sig så länge.. jag vill sätta kjolar,laga rost, lackera om, ny fälgar m.m.. men d kommer kosta massor ;) |
bmw,m3 |
Hej! blir nog bara krom listen på skuffen. (till att börja med) har ändå tänkt byta bil snart så de är väl ingen mening att sätta på för mkt krims krams är ju inte säkert killen/tjejen som byter till sig bilen är förtjust i sådant. Mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.