|
|
|
|---|---|
|
Är inte det mest sämsta å krånligaste program som någonsin gjorts? Får inte fram ur handboken HUR men gör bara VAD man kan göra med s....n. Nån mer som har problam att förstå lr som kan hjälpa en att förklara hur man gör för att få i lite musik ? Upprörda hälsningar TT | |
|
kolla på www.ipod.se Dagbok:Länk |
|
|
Du klickar helt enkelt bara på arkiv sen "lägg till fil" eller "lägg till mapp i biblioteket" Sen klickar du bara på "updatera spår på ipod" sen ska du ha dina spår på ipoden om det var det du frågade om... |
|
|
Skapa dina spellistor och dra sen in musiken du vill ha. Jag tycker inte det blir lättre än så. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Efter att ha varit skeptiskt länge till iTunes länge (utan anledning) började jag använda det när jag skaffade iPoden till bilen. Nu vill jag inte ha något annat. Suveränt enkelt och saknar man något kostar en låt 9 kr i "Music Store". Gör som bimmern säger ovan så ska det funka. Se bara till att ha dina mp3:or ordentligt taggade. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
| Exakt, taggarna är helt avgörande för ett lyckat resultat. Har man koll på dom så blir det helt optimalt i iTunes, använder heller inget annat sen jag såg ljuset. | |
|
Tycker iTunes är ett mycket lätt och smidigt program :) Med Vänliga Hälsningar Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.