|
|
|
|---|---|
|
PGA platsbrist och det faktum att jag aldrig kommer färdigställa denna bil Länk så söker jag en ny ägare med vilda planer som kan ta över till en kostnad av 0:-, känns viktigare att den kommer till ett bra hem. Motor, v-låda, inredning och vindruta saknas och säkert nåt mer. Bilen står på hjul och alla delar som medföljer ligger i bilen. Skicket på karossen är mycket bra, ytterst lite rost och tak UTAN taklucka, perfekt för racebygge av dignitet. Skicka ett mail till markus@goocarts.com om du vill förlänga denna bils liv :) Till AP-Crew: Om ni tycker att detta är en annons så ber jag om ursäkt och hoppas att ni plockar bort inlägget. | |
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Skit att man i detta fall bor i "fel" ända av Sverige (Blekinge). En bra E12-kaross hade passat mig fint annars. Hoppas att den kommer till ett bra hem. Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Den hade inte varit fel att stoppa hela min e28 528:a drivlina i. lite långt från Sthlm bara :( ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Säger det samma som J.Dredd... har också en väl fungerande drivlina till övers! Men funderar dock starkt om det är värt... Du kanske får ett mail inom kort markkus! MVH Jocke |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Det är alltid värt att få en fin, rostfri, rullande E12! Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Jag har sett bilen innan den plockades i delar, den är ett lagårdsfynd som stått under tak länge och hade vad jag minns bara rullat 11000mil. Den såg mycket fin ut, bara dammig. Den är av e12 typ2 kaross. (sen 77:a) Jag har varit sugen länge men saknar plats, bor ju i hyresrätt. ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
Hallå E12-fantaster, bilen har fått ny ägare nu, men det blir tyvärr inget färdigställande då han skulle ha taket till sin race-bil :( Men men, sparade iaf dörrarna samt styrservon. Ska norpa fjäderbenen också innan skrot-nisse kommer och hämtar bilen. |
|
|
Synd att döda en fin original e12a..... why? :-( |
|
|
Vad hände Markus ??? Du hade ju mkt fina plander till den bilen !!!!!!!!! Billy B10 Länk |
|
|
Kom igen nu varför gav du upp ?????????????????????+ Billy B10 Länk |
|
|
Jo jag hade jättestora planer. Men det är så förbannat tröttsamt att skruva i veteranbilar, efter jag har satt ihop min M5:a så ser man hur en bra bil är hopsatt och e12:an är som från en annan planet jämfört med e34:an. Men de är förbannat snygga i bra skick, och en vacker dag så blir det en snygg 79:a med 16" Alpina! Hoppas du är nöjd nu :) |
|
|
He he , det fär väl gå för den här gången då..... Billy B10 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.