|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Har ringt och kollat med några av Sveriges största skrotar och andra firmor som säljer delar. Men ingen verkar ha delar som vita blinkers, sportavgassystem, Frontspoiler mm. Det förvånar mig inte men jag blir bedrövad. Sendan har säkert många privatpersoner massa saker, jag har även lagt ut en en köpes annons är på autopower, men ingen har ringt. Alla sitter nog och trycker på delarna, vägra sälja dom ända in i döden. | |
|
Frontspoilers ser man ganska ofta, både på börsen här på sidan och t.ex. på blocket. Sportavgassystem finns att få tag på, Simons har fortfarande avgassystem till gamla modeller i sortimentet, annars kan man bygga själv. Vita blinkers kan jag inte påminna mig att jag har sett till E21:an, i värsta fall får man väl tillverka själv...? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Det är säkert inte billigt att köpa nytt sportavgassystem. Fast det ska ju gå att beställa från Tyskland vita blinkers men då måste man ha tex visa kort och det kan jag inte fixa eftersom jag inte är 18. Funderar på att kolla lite i Finland om det finns något bra där. Men snart har alla e21 säkert dött ut, så man måste ju försöka fixa grejer snabbt ;D |
|
| kinnby säljer vita blinkers till E21. På www.E21.se finns det flera annonser om styling till E21, jag har sett det mesta, dock är de speciella bakkjolarna mycket svåra att få tag på. min kompis har en och de är väldigt snygga och diskreta vilket man inte kan säga att de flesta framspoilers är. Min kompis kan nog tänka sig att sälja en av sina framspoilers om någon är intresserad? | |
|
Tack för tipset, har kollat där förut men inte annonserna. Ska kolla om det är något intressant. |
|
|
Tror jag har skickat ett mail till kinnby för ett tag sedan och då hade dom inte nå vita blinkers till e21. Men jag har skickat ett nytt, får se om det har förändrats. Vad är det för frontspoiler? |
|
|
Länk Här finns vita blinkers mm..Men du hade inget visa..Kanske någon släkting har och kan hjälpa dig?? hjorten |
|
|
Tack men jag har kollat där, nej jag tror inte jag orkar börja fixa av någon anna. Jag får vänta till jag fylt 18, om 4 månader. Var det inte du som hade en special reflexramp hjorten? ;D |
|
|
Men så svårt det ska vara att få tag på den där satas special reflexrampen som jag ännu inte vet vilka som har sålt den!! |
|
|
Jo jag har en sån reflexramp liggandes bland alla bildelarna..Ska se om jag hittar den.Kan sälja den billigt till dig isåf.. hjorten |
|
| Hoppas du inte gör det för att du är less på mig och mina inlägg ;) | |
|
Om du hittar den, skulle du kunna skicka bild och pris? |
|
|
BBS-spoilers ser man ju folk kränga iväg överallt - både blocket & här :) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
| Jepp, men jag har en själv. Jag tycker inte den är så snygg så jag letar efter en Kamei eller Alpina frontspoiler.. | |
|
He he,är inte less på dig. Jag ska upp till mitt lager nästa vecka,och hoppas kunna leta upp den då.Har en stor lada att leta i.Tar bild på den när jag hittat den. hjorten |
|
| Schysst!... | |
| Har du letat efter reflexrampen eller blir det i helg? | |
|
Det är inte värt att köpa en ny alpina frontspoiler från Tyskland, så har någon en beg? Någon som känner till Finlands största annonsmarknad på nätet? något som motsvarar blocket? |
|
| Är det inte lite synd att styla en E21a om den är fin? Jag menar de flesta står ju på skrotarna och då är det roligare att få se en fin originalare... | |
|
Det kan hända, men jag tycker det blir snyggare och det finns ju inte så många stylade heller. Fast det ligger något i vad du säger. Men tvingas man kapa fronten lite om man ska lägga en? |
|
| Lite irriterande, alla har grejer men inte hema så ska dem och leta efter dem men ingen hör av sig. Varigt med om 4 nu. :*( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.