AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
786

Stylabilen.se telefonnr

öj
164
öjebyn
BMW Z3 M roadster
BMW M5
BMW M3
735ia
Hej
Ser att stylabilen.se har haft semesterstängt. Nu efter semestern har dom inget telefon nr som man kan ringa. Någon som har ett?
Länk
öj
164
öjebyn
BMW Z3 M roadster
BMW M5
BMW M3
735ia
Tack för länken
Dock inget svar... har dom gått i konkurs eller?
öj
164
öjebyn
BMW Z3 M roadster
BMW M5
BMW M3
735ia
Är det någon som har tips var jag kan beställa E38an facelift lampor bak samt sido + fram till bra pris? Stylabilen tar 3100:- för kitet, men svarar inte på mail el tele....
Selin
Ja man börjar ju nästan undra. Har mailat flera gånger och inget svar. Snart måste man ju anmäla dem för jag har betalat in pengar för ett M3 paket som jag sedan inte har fått som lovat. Han sa till mig att det var beställt och skickat från tyskland och det är nu riktigt länge sedan. Har haft överseende för att det trotts allt har varit semester men enligt deras webbsida så ska de ha börjat jobba igen men de har då inte svarat på mail eller ringt upp. Trist om det måste gå så långt. Är det ingen som känner killen som kan ta och kolla upp med honom hur läget ligger???? Vill ju inte anmäla någon i onödan utan vill bara ha mina grejjer.

Jag har pratat med ägaren till stylabilen och han fastnade utomlands pga diverse strul med bilen. Han kommer vara tillbaka i början av denna vecka..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.