AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.467

E46 Ci Mora Metallic

Sida 2 av 2
Tackar ufo! Den är för vacker!!

Nu hittade jag bilder på min gamla M3'a när jag tittade runt på M5boards medlemsgalleri. Nostalgisk, javisst! *snyft*

Mvh,
/Wille
Hm, visst ställde BMW ut en mora metallic E46 M3 cab med poppelträ och champagne-skinn på bilsalongen i Stockholm för ett antal år sedan? Den var i nån lilaaktig metallicförg iaf. Helt sanslöst läcker och jag hade svårt att slita mig... :-)

Har för mig att jag sett bilder på den bilen här på siten, från ett reportage från den bilsalongen, men hittar det inte längre. :-/

/Micke
Gemini__
Har några bilder (två st.)på just den bilen, som jag har tagit. Mycket vacker färg, och vilken inredning sen....mumsich! =) (lägger upp dem här sen när jag kommer hem till min dator)

Mvh:
Thomas

Länk
Gemini__
Här kommer de:

Länk

Länk

Läcker! Förutom ratten...jag gillar inte 2-färgade...

Men är det verkligen Mora? S**t samma, läcker är den som sagt.

/ Mvh Joakim

Länk
Här är en till som oxså såg den på mässan men jag ställer mig till de få? som inte tycker att färgen var specilellt tilltalande men så är jag inte som alla svensson:)
Gemini__: Jepp, exakt den jag menade. Tackar! Vansinnigt vacker.

Kommer inte ihåg exakt vilken färg det var, det var dock helt säkert en från Individual. Vill minnas att priset på bilen var rätt högt pga både Individual lack och inredning.

/Micke
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.