|
|
|
|---|---|
|
Fick hem min z3 för ett par veckor sedan och på mittkonsolen längst bak har jag en ful låda man kan öppna och förvara kassettband. När man gått och tittat in i andra z3or på stan så är det en del som har dryckethållare mm. Vad finns det för olika alternativ? är det någon som har något av dem till salu hemma, har inte kassettradio längre..... | |
|
På www.leaterz.com finns en del olika förvaringslösningar. Hör även med BMW om det finns några insatser till förvaringsfacket. /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
Jag har precis som du Iwdal kassetthållaren. Jag gjorde som någon annan forumbesökare och tog bort innehållet i lådan, dvs kassetthållarna och har kvar lådan med locket. En mer praktisk låda blir resultatet men ej så estetisk. Idagarna håller jag på med en ny variant av förvaring som ska ersätta hela lock/lådan och kommer att likna leather Z armstödet i skinn, uppfällbart naturligtvis. Jag har dryckeshållare till salu som du kilar ner i dörrsidan om du inte vill ha drickan i mitkonsollen. Mats |
|
|
Jag hade oxå denna kasettbandshållare, skrotade den och pillade loss locket som numera täcker hålet i mittkonsollen. Fanns inget annat trevligt att köpa och jag slog armbågen i hållaren när den var på plats så jag ville inte ha något kvar alls. Saknar ej heller det förvaringsutrymme som kunde blivit utav kasettbandshållaren. /Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.