|
|
|
|---|---|
|
GAAAA!! jag blir tokig snart! Jag ska köpa nya fälgar till min M3 coupé i dimension 8x17" eller 8.5x17" jag har tittat på BBS RX, RC och liknande i krysseker design...samt O.Z Racing "Nova" Kan någon ge ett bra tips på en snygg 17" till M3 som är klassisk? Mvh /Mosse | |
ALI |
köp hamann HM fem ekrad med polerad kant ganska snygga har köpt ett uppsättning av en kille i GBG ganska hyfssad pris 12000 helt nya med däck 8x17 runt om |
|
O.Z. Nova är kanonläcker... Är numer orginalmonterad på Lotus Esprit!!! //Niclas (med O.Z Nova) |
|
|
Niclas! Jo, jag har fallit för OZ Nova...men vad jag förstår så finns den i ett antal utföranden. Har du möjlighet att maila mig en bild på din bil? vore kul att se hur det kommer se ut! Mvh Klas |
|
| Mosse: Du har mail... | |
|
Alla nämnda fägar är mkt fina, en som bl.a. jag gillar är AZEV fälg type1 tror jag den heter. de har en hemsida. Om du inte hittar så sök på "azev" på en sökrobot, Support Your Local Big Red Machine! -or else- Hells.A. NOMADS FINLAND |
|
| BBS Challenge ser också helt OK ut, samt BBS Lemans. | |
|
Tjena Mosse!!!Du kan köpa nya M3:ans fälgar 17" helt nya av mig,det är mkt snyggt på M3 E36 och ganska ovanligt..Ett litet förslag bara,dom är helt rätt pris. 7000:- för alla 4 och dom är 8x17"... MVH Danne..... M-POWER RULES |
|
|
mosse Du ville ha klassiska 17" fälgar. Det låter som orginal, tycker jag. Ola |
|
|
Hej på er, tack för alla förslag! "OlaE" Jepp..jag söker med ljus & lykta efter en fin uppsättning M3 GT eller Cab fälgar, med 7.5" fram & 8.5" bak...någon som säljer? :) Jag har "bara originalen med 7.5 runt om på min 93:a...vill ha fetare bak! Mvh Klas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.