|
|
|
|---|---|
|
någon som kollat på den här m5 som finns på blocket Länk mvh micke | |
|
nu då Länk |
|
|
Förstår inte hur han kan säga att den är i originalskick. Finns ganska mycket som talar mot. Verkar dessutom vara väldigt snikutrustad. Står i stort sett bara standard-utrustningen i listan som han har rabblat upp. //Schnitzer |
|
|
detta är ju en M5touring och den har jag visst varit spekulant på innan jag köpte min, det var ju ett tag sedan, miltalet verkar lågt men kan ju vara sant för det - jag måste kolla mina underlag - är någon intresserad av denna så låt mig veta - M5touring register |
|
|
jag är lite intresserad av bilen så vet du nåt om bilen så skriv gärna mvh micke |
|
|
Tycker det ser ut som en ärlig annons. Schnitzer: Vad er inte orginal på denna bil fotutom vita blinkers, lacken på fälger och stereon ? |
|
|
jag har pratat med killen det är lite små fel på den som hjullager och bustningar i framvagnen mvh micke |
|
|
Leitwolf: Räcker inte det? Finns säkert mer när man granskar den på nära håll. //Schnitzer |
|
|
Schnitzer: Det sitter orginale fälger på bilen, men med lackad centrum. Blinkersglas och stereo er bytt. Detta är bagateller och jag tycker bilen då är til 99% orginal. |
|
|
Leitwolf: Jag tycker att det ser förjävligt ut med lackade fälgstjärnor. Skulle i alla fall inte säga att den var 99% original. Då skulle många vara väldigt nära original, vilket de inte är. Som sagt så kan det vara med saker som ej är original. //Schnitzer |
|
|
Schnitzer: Håller med deg i at lackade fälgstjärnor är jävligt fult. Jag har renoverat bilar och hojar från 40-50 och 60 talet dom senaste 20 åren och letat delar i många år för at hitta rätt greijor i bland. Så blinkersglas och lackade fälgstjärnor är en baggis. Bilen i fråga kan återställas til orginal på 1 dag för några tusenlappar och är for meg 99% orginal :-) |
|
|
Leitwolf: Ja, vi har ju olika syn på saken :) Men man ska inte skriva i annonsen att den är i originalskick om den inte är det. //Schnitzer |
|
|
Leitwolf@ + Schnitzer@ lackade fälgstjärnor i bilen's färg var faktiskt ett tillval (Individual), standard-utförande på "20-år-M-GmbH"-bilarna (då i 668-svart) - - MICKE 147@ då -för många år sedan- när jag tittade på den hos -Exclusive Cars i STO- var den ovanligt rent i motorrummet längst fram (i förhållandet till övriga bilen) och SAMTLIGA svarta plastdetaljerna där framma var splitter-nya - = misstänkt lagat frontskada ?? skriv e-mail till mig eller ange ett FAX-Nr så kan jag skicka dig vad jag har på denna - M5touring register |
|
|
tjena så ligger det till jag byte till mig m5 mot min volvo igår m5 var lite skabbig men motor och växelåda gick kanon så jag tänkte det blir bra vinter bygge och fixa lite men ikväll ringde han med och ville byta tillbaka visst det var helt ockej för min del men lite tråkit men samtidigt så kan jag sälja min volvo för samma peng och köpa mig en fin m5 vill ni veta varför han ville byta tillbaka jo för batterit var dåligt och en slang vid turbon var lite dålig och hade lossnat vet inte vad man ska säga tummen mitt i hand eller samtidigt fick jag lite kalla kårar när man vet att den kanske har varit smälld mvh micke |
|
|
sänd över lite om bilen till micke.alm@spray.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.