|
|
|
|---|---|
bmw,m3 |
Hej! Har beställt ett hjulager bak på motornord till min bmw 740ia-95 kollade runt lite på priser på byte av bak lagret här vart jag bor. bmw tog strax över 2000kr lokala verkstaden 900 för arbetet. men de blir nog bmw ändå, men är de svårt att byta de själv annars? ja menar de är väl inte så att man kan göra fel när man byter de om man är lite kunning? är motornords grejor helt ok? |
parolof |
varför betala det dubbla hos BMW?? |
bmw,m3 |
Hej! Känns bättre men de ska väl inte va någon skillnad så de blir kanske den lokala verkstaden + köper nått annat till bilen för den andra lappen. tänkte mest på om de vart riktigt svårt att byta lagret så därför att de kanske hade varit bäst att lämna den till bmw, men dom som har riktig verkstad kan nog göra ett lika bra jobb med lagret. Mvh |
|
Bak ska de vara riktigt jobbigt har jag hört. Fram är de busenkelt. |
|
|
Lämnade in min bil för hjullagerbyte bak. Efter TVÅ dagar får jag beskedet att killen inte vågar byta det då man behöver special verktyg som "pressar" rätt... Tar man i för mycket vid inpressning, kan man förskuta hela klumpen? Blir nog Perre i Huddinge som får jobbet... DANNE Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.