|
|
|
|---|---|
-Bjudko- |
24000 mil inte så mycket rost vindrutan sprucken punka på ett däck automatlådan helt slut, lamellerna. obes/avställd |
|
Antar att du ville ha en värdering på denna? Ja...Låter som en typisk 5 tusenkronorsvagn för mig iaf.. Mvh Janne. |
|
-Bjudko- |
bucklig framskärm samt bakskärm ska ja tillägga. Verkligen så mycket ?? Lägger man till 3 papp så har man juh en bes/skattad 520. |
|
Den är mer värd i delar skulle jag tyvärr tro. Komplett? 3000:- kanske? Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Värdet är ju alltid en chansning i denna prisklass...Kanske värderade den 3500kr över verkliga värdet, nu när jag ser att den verkar ha rullat också,shit happens :) Mvh Janne. |
|
-Bjudko- |
Ah jag har inte sett den själv ännu, ska kika ikväll. Den finns här på APbörsen. 9900 begärt. Det var dock saftigt. |
-Bjudko- |
Den va nog värd 5 iaf, karossen var bra som fan förutom skärmbuckolrna då, motorn var antagligen renoverad för den lät bra, över lag var den i fint skick. Dessutom fick jag med vinterdäck och en ny automatlåda och allt för 3600 pix, pluss att jag blev hembogserad, sjysst kille :) |
|
Ok,låter som om du gjorde en bra affär ändå.. Lycka till i vedermödorna att få den besiktningsklar :) Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.