|
|
|
|---|---|
|
När kommer BMW att presentera 2006 års modeller? På bmw.se finns ännu bara 2005 års program, så både priser och en del specifikationer, färger, utrustning osv är ju inaktuella. Har hört nåt om att 06:orna presenteras denna eller nästa vecka, stämmer det? Någon som vet? //Mvh Chrille | |
| enl. all expertis: 1 jan... Får enl. lag inte kallas för något annat än det år som infinner sig. | |
| enl. all expertis: 1 jan... Får enl. lag inte kallas för något annat än det år som infinner sig. | |
|
Chrille: Jag har hört att ÅF redan har endel information, det bör vara så att BMW.se kommer bli uppdaterad innan september månad iaf? |
|
|
Chrille: Har det blivit lagstadgat nyligen då eller ?? För det var då inte längesedan nästkommande modell kom efter semestern. Vore ju bra om det blev som du säger så man slipper det röriga systemet... MvH Thomas |
|
|
mr.christian: Jag menar givetvis "modell 06" inte "årsmodell 2006", DEN kommer av naturliga skäl inte förrän 1/1-06... Än om det kan tyckas krångligt så håller bl a BMW, VAG, Volvo och många andra kvar vid begreppet "modellår". En BMW 650i -05/11 är alltid en -05:a men samtidigt en del av 2006 års modellprogram. //Chrille |
|
|
acey: Bara å hålla utkik då! //Chrille |
|
|
Katalogerna ska komma nästa vecka... Sålänge du håller dig till BMW så kan du fortsätta kalla en sept 05:a för 06:a, det gör jag! No More Limits! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.