|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder så söker jag lite mått på e46 coupen. De jag undrar är hur långt bagaget blir när man fäller ner baksätet (om de går att fälla ner ett säte vet jag ej, kanske nån kan svara på??). Gärna bredd och höjd också om de är nån som vet. Är snowboardåkare så de är av stor vikt för mig att veta om jag får in ett par brädor där innan jag ens kollar på en coupe. Tacksam för snabba svar!! | |
parolof |
på en e36 är det 1.6 meter långt, borde inte vara någon större skillnad |
|
Okej, tack! nä de borde ju inte vara nån större skillnad, men om nån E46 ägare/kunnig vet exakt så får dom gärna skriva de! Hade hoppats på lite längre. Men om man drar fram förarstolen en bit då, borde de inte bli mer plats då?? Så är de iaf i min A4 jag har nu. |
|
|
Kolla på www.bmw.se Där kan man ladda ned brochyrer, i dessa finns mått angivna. Coupén är några cm längre, bredare och lägre än motsvarande sedan. |
|
|
Är de bara jag som är inkompetent för att jag hittar inga sådana broschyrer på bmw.se Kanske nån som vet man man kan finna dessa och länka? |
|
|
Det går att bara fälla ner ett säte oxå ja. Var ute o mätte lite åt dig. Djupet är ca 165cm med sätet rätt så långt bak. Höjden är ca 40cm vid det tajtaste stället. Bredden är ca 90cm vid det tajtaste stället. mvh Daniel |
|
|
Här är länkar, till vänster finns brochyrer bara att klicka. Coupé Länk Sedan Länk |
|
|
Spajjjs - Stort tack!!! 165cm kommer lätt funka, plus att jag är ganska kort också så jag har stolen rätt långt fram! Då kommer de nog bli en coupé trots allt! Tack för hjälpen! |
|
|
streetsmart: lungt =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.