|
|
|
|---|---|
bmw,m3 |
Hej! Har köpt mig en bmw 740ia-95 med tv+nav. Jag undrar om man kan koppla in en dvd.spelare till den tv som sitter i bilen? Är de svårt att koppla in själv + hur går man tillväga? Hade tänkt mig köpa en hyffsad billig dvd spelare (förslag)? + vad ska man sätta dvd? (handsfacket?) Jag har en cdväxlare bak i skuffen ka man få den också användningsbar när man kopplat in en dvd? Mvh |
|
Det finns en mängd aux in adaptrar att köpa som gör att du får en ingång för t.ex dvd , är inte cd-växlaren användbar nu eller vad menar du? |
|
|
Länk Länk Länk |
|
bmw,m3 |
Hej! Jodå cdväxlaren fungerar fint tänkter bara om man kopplar in en dvd i bilen också att man vart tvungen å koppla ur cd men de ska väl inte behövas. Finns de någon i närheten av 0370 0371 området som skulle kanske kunna hjälpa till med att koppla in en dvd till min bil? Kan åka ca 10-20mil givetvis mot bet, tv+nav fungerar utmärkt men skulle vart lite kul med en dvd också men kanske skärmen är i minsta laget? Mvh |
| Dvd:n kopplar du in på tv modulen så cd-växlare skall inte påverkas , vissa av dom här boxarna man kopplar in för att kunna titta på tv:n under färd har aux in med stereo. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.