|
|
|
|---|---|
|
Hej har köpt en bmw 328i! Vill nu trimma upp den lite! vad är bäst att göra? Chippa eller? Någon som vet var man kan göra dessa saker i Helsingborgs trakten? är själv helt borta med mekandet! Den har ju 192 HK men skulle vilja ha lite mer! Har ni några råd vad som ärbra att göra mm! Mvhuffe | |
|
Sök så får du många svar.. en sugmotor är dyr att trimma.. bäst men dyrast e såklart turbo eller så.. men chippa kan du ju göra.. har du tur ger det ett par hk ;) men mitt tips e att söka..du kommer få mycket läsning.. mvh Daniel |
|
|
Ja på just en 328 så finns det ju ganska många "enkla" och relativt billiga sätt att trimma. Först å främs så skulle jag sätta på ett Insug från 325:an, vilket inte kostar så många slantar. Vidare så skulle jag satsa på ett extractorgrenrör från en m3, ev. ett helt avgassystem från en m3. Har du tur kan du nog hitta ett sånt till en vettig pening på nån skrot. Sen finns ju alltid "vassare" kammar om du vill kräma ur en del till, såg att det fanns trimkammar från Köhler på börsen för 3000 kr. Vilket jag tycker är ett helt överkommligt pris. Sen finns det ju även chip och luftfilter/cda-box att tillgå. /Eje |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.