|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| vilken bmw coupe tycker ni är snyggast?...jag gillar mest e31 sedan kommer e9...tycker att den nya 6-serien är för stor och känns klumpig | |
|
E46ci 04- är förbaskat snygg också. Mvh Johan |
|
| jo det är den men jag menade bara vilken som var snyggast av dem stora couperna (6-serien 8-serien och e9) ...skulle ha skrivit de :D | |
| Min röst ligger solklart på E24 82-86 | |
|
E46:an både med och utan facelift. ------ Länk Länk |
|
|
Nu står ju frågan ställd under 6- och 8- serien och bmw_jerry skriver uttryckligen att det är dessa modeller samt E9 som diskussionen gäller.... I denna fråga varierar min smak från dag till dag... just idag tycker jag att 850 CSi är snyggast, men valet är inte lätt - jag älskar alla dessa stora coupéer :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Ok, får jag välja mellan E9, E24 och E31 så säger jag E31, tätt följd av E9. Mvh Johan |
|
|
M3 E46 Coupè är den snyggaste enligt mig. MVH / Jacob |
|
|
E24 gärna 635CSI - 89a (röd eller blå) Micke K. Länk |
|
| E63 är min absoluta favorit bland de stora coupéerna, även om jag verkligen gillar de tidigare också. | |
|
E24! Mycket vacker kaross. Stefan |
|
| Är nog beredd att säga E9:an. Den är rysligt vacker... | |
|
e46 coupe.. |
|
| E24!! | |
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Alla :-) I denna ordningen E9, E31, E24 men man behöver minst en av varje.... mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
| e63;an då | |
|
Jag får nog säga E46 M3 CSL oavsett vad Kalle än skiver :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
E63 (helst E64 men nu gällde det ju coupén) helt klart! En otroligt läcker bil! Absolut en av de allra läckraste karosserna som finns just nu. Äldre BMW, däribland E24, är inga skönheter i mina ögon... En välbevarad 8-serie, däremot, är riktigt snygg. En bil som var/är lite före sin tid designmässigt. //Chrille |
|
|
Säg det med en bild :) Länk Egentligen tycker jag nog att E24 är den av coupéerna som har mest BMW-karaktär. Mot detta står E31ans tidlöshet och brutalitet. Personligen tycker jag att dessa två bilar på olika sätt representerar klassisk BMW-design när den är som bäst. Licht an? |
|
|
E24 är hands down det vackraste som finns på vår jord ;) E31 är också snygg, men bleknar i jämförelse. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Helt klart M6 utan tvekan. Fick chansen att mysa i den igår och prova den en sväng. Den har verkligen ett yttre som framkallar ett starkt habegär och ett obeskrivligt ljud som reser nackhåren. Mvh / henka |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.