|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
Nöjd E30 ägare |
Tänkte bara kolla om det finns någon som kommer att lägge ut bilder från träffen på knutstorp 13-14/8? I så fall gärna en länk till en sida. Bästa hälsningar och tack på förhand Nils. |
Gemini__ |
Här finns lite bilder: Länk Mvh: Thomas Länk |
|
Länk / Mvh Joakim Länk |
|
| Ingen som fick några bilder på en M3SE på banan? | |
|
Kolla igenom slutet av denna tråd: Länk ...så kanske det dyker upp bilder efter hand... / Mvh Joakim Länk |
|
|
Kan detta vara en: Länk / Mvh Joakim Länk |
|
|
Det där blev lite fel...backa en bild... / Mvh Joakim Länk |
|
|
Samma igen: Länk / Mvh Joakim Länk |
|
|
En till? Länk / Mvh Joakim Länk |
|
|
Den här var outstanding. Den har någon individuallackering som är mycket ovanlig. Tror den heter Messing metallic. Har sett det på endast två bilar och färgen gör sig ännu bättre i verkligheten. Länk Och här är den andra: Länk |
|
| Fast den såg ännu bättre ut i orginalskick. ;) Länk | |
|
PowerMac: ja, den är jäkligt läcker! Den finns här i Ängelholm. Och den heter förresten Brass Metallic. Men är verkligen 540n i samma färg? OT: vad är "Hizballahrot II"...? / Mvh Joakim Länk |
|
|
Ufo, tack för försöket men tyvärr inga SportEvo (men fina ändå) En evo har bla luftintag istälet för dimljus. Denna bil skulle jag vilja se "action bilder" på: Länk |
|
|
Aha...ja, jag visste inte så mkt om M3 SE'n...men försökte iaf... :) / Mvh Joakim Länk |
|
|
PowerMac: här är en del godsaker: Länk En del av bildlänkarna är åt h-e, men kolla de som funkar och "klipp o klistra" lite så funkar det... / Mvh Joakim Länk |
|
|
Några av mina bilder från söndagen: Länk Som vanligt gäller att om det är någon som tycker att någon bild inte ska vara med av någon anledning så får ni höra av er. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Någon mera än jag som blev mäkta imponerad av ErikWs puts på sin svarta E32 med hissade flaggor, ?? Jag har aldrig träffat honom men gissade mig till det när jag såg bilen. ///MVH Hasso Länk |
|
ErikW har alltid tokputsad bil...man skäms nästan när man står bredvid honom på träffar...sen att hans 750 är hur fräsch som helst det syns ju på bilderna... Sen kan ni nog kika in på www.bmwcs.com/west mellan varven jag vet att vår webmaster tog en massa bilder som kommer att finnas tillhands inom kort... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
BjörnB: Jag tyckte du nämnde nån gång att Emmaboda blev för mycket, så du skulle spara lite på bilen... har jag fel? :) Oerhört läcker är den iaf.. köpte själv en 1:18 Auto Art i Nürburg :) /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
|
Hasso: Njae. Visst, bilen är ren och proper på alla sätt men det är väldigt mycket polerrosor på den som enligt Erik fanns på bilen redan vid köp. Ser "kungligt" ut med flaggorna. .-) ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Olof, nja har jag verkligen sagt så? På Emmaboda fick jag lite missljud från ett framhjulslager det var nog lagret jag ville skona från de sista körningarna så att jag skulle ta mig hem. Jag drar nog ner på landsvägskörningen istället bilen, är fantastiskt kul att köra på bana. Har funderar lite på hur mycket stryk bilen tar av dessa övningar. Jag växlar vid 6000 (rödmarkeringen börjar vid 7000, skulle gissa att varvstoppet ligger runt 7500) Försöker att inte skjuta i växlarna allt för snabbt. Vad kommer då slitas? Däck och bromsar givetvis men det har jag inga problem med, bara att byta ut. Bussningar och stötdämpare också kanske. Vad tror ni kommer hända om bilen körs några banträffar om året? Såg själv en 1:18 på e-bay som jag blev lite sugen på. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.