|
|
|
|---|---|
|
Går det att färga om vissa delar av inredning, jag syftar då på tygdelar inne i bilen. Ex. golvet och delar i samma material.... ?? Min Bil - Länk | |
|
E34Brilliant: Ja, visst går det! Du får ta ut alla delar o låta färga om dem hos en sadelmakare av dignitet! Två av de bästa i Sverige, finns här i Eskilstuna! Om Du vill ha kontakt med dessa, så får Du maila mig. Jag har anlitat dem sedan 1989...Det Åke Sundkvist/Lars Etzner inte klarar, finns inte på kartan.... Dock kostar det sina slantar, men nu talar vi om superkvalitet!!! BTW,, är det inte billigare att köpa beg. fina mattor o dörrsidor i rätt färg???? Mvh /KRAFT UND LICHT, DURCH DIE ETERN... BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Du har mail... Min Bil - Länk |
|
Champ |
Har företagen i Eskilstuna någon hemsida eller mail? Champ dieselpower |
|
Nej, det har de tyvärr inte. Du kan maila mig om Du vill ha kontakt, o är seriöst intresserad av ett kvalitetsjobb! /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
Champ |
K Sadelmakare i Göteborg menar på att "sidorna på stolarna inte är av skinn utan av plast och även vissa andra ytor". "Unikt med en bil idag med komplett skinn" Man ser tydlig skillnad mella skinn och plast i mönstret. Kan du få ett utlåtande av gubbarna i eskilstuna? Champ dieselpower |
Paap Reeder |
.... alltså .. mina nackstöd bak på M535an börjar antaga en lätt nyans av MP språkrör Rauwaidas ansiktsfärg när hon läser om V12:ans CO utsläpp i gram/km ..... d v s nackstöden börjar bli grbrgr istället för marinblåa. Har länge funderat på att kasta in dom i tvättmaskinen tillsammans med marinblå tygfärg från Clas Olsson. Tror ni det kommer att fungera? MVH /// Paap R |
|
Paap: HAHA! :-) Ja, varför inte! Blått lär det ju bli i alla fall! Har man tyginredning, så är det ju förhållandevis lätt att färga om själv. Bara man hittar rätt nyans o ett märke som sedan INTE färgar av sig på kläder o dyl.! Mvh /Anders, som sålde V12:an pga. min vänsterforts förmåga/vilja att ALLTID vilja köra fullt ut... Min lokale Statoilföreståndare bara skrattade åt mig, o tog alla mina pengar!!! Vad kan nu detta berott på??? Min gud....vad jag tankade...MEN, En ljuvlig bil var det... BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Champ! Visst är det så att vissa bilar har vinyl på sidorna istf. skinn! Vad gäller E39, så vet jag inte hur det förhåller sig, men visst det KAN vara vinyl. Väljer man Volleder utökat, så existerar inte vinyl. Så mycket vet jag. Väljer man skinn i E34, så ÄR det skinn. ÄVEN på sidorna. Väljer man Volleder utökat i E34 så ÄR det skinn ÖVERALLT! Det beror iofs. på att E34 var en avsevärt mycket dyrare bil att bygga från grunden. Kvaliteten/sammansättningskvaliteten var SKYHÖG i jämförelse med nyare, plastiga BMW-bilar! E32/E34 är det bästa BMW byggt! Med TYSK ledning, TYSKA designers o 80-talets kapitalstarka kunder! Nuförtiden är det bara "slit o släng" mentalitet o billig prod. lina som gäller.... Det finns inga kunder (på bred marknad) med RIKTIGT mycket, SÄKRA pengar längre Jämför gärna: SAAB 9000 jmf. med 9-5! SAAB hade fått stänga ihop totalt, om man utvecklat 9000 till 9-5! FÖR DYRT! 9000 är en MYCKET bättre bil kvalitetsmässigt än den "pissiga" 9-5! Dessa går knappt att sälja i dag.... BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
DA 245 318d Touring -10
X3 3.0i-04 523iT-00 850ia-91 850ia-90 320icab-91 2002turbo-74 M2-75 2002tii-73 2000touring-72 2002-75 2st 2002-69 |
Gasar du med vänsterfoten? |
|
Jag har köpt "santorinblått" läder av en sadelmakere (beställde från USA) och gjort egna dörrspeglar, håller just på att montera desssa inklusive omlackade dekorationslister i svartmetallic + svarta/aluminium instegslister. Bilder kommer snart på touringklubben. /Gunnar /Länk |
|
Champ |
Du måste gilla blått som.... Champ dieselpower |
|
....och håller på att göra om all instrumentbelysning till blått. /Gunnar /Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.