|
|
|
|---|---|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Sedanen på Länk har "nya" rostfria grenrör för den som är intresserad. Ser även ut som om det sitter trimkammar på den också, i jämförelse med original kammar på en 540. Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
|
och alpinafront på den röda E34an på sidan innan... ///Danne |
|
| Ett exempel på hur Autopower Forum är tänkt att fungera. Generösa användare som bemödar sig att hjälpa sina likasinnade. Bra jobbat! | |
|
Nope , det är inte alpina front på den... Den måste ha ett annat kjolpaket... Billy B10 Länk |
|
bustorp |
Undra om det är tillåtet. Jag tipsade om en billiga lyktinsatser på blocket tidigare i sommar och tråden raderades. "Ödmjukhet inför kunskapen" Länk |
|
M-paket på den röda på sida 1 Min Bil - Länk |
|
|
E34 kombin har den legat på sjöbotten ser nästan ut så?? mvh |
|
bustorp |
Leråker, förmodligen.................. "Ödmjukhet inför kunskapen" Länk |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Plockad i limhamn - sjöbotten. Synd. Den var välutrustad. Kollade på farthållaren men den var för rostig. Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
bustorp |
Skrev tidigare att jag fått en snarlik tråd borttagen som gällde ett tips på billiga beg. lyktinsatser/blinkersinsatser till E39. Tycker det är lite märkligt att denna tråd får vara kvar. Jag mailade Moderator den 9/7 och undrade vad jag gjort för fel. Jag har inte fått svar ännu......Brukar dom inte svara? Ligger nog inte bra till där. "Ödmjukhet inför kunskapen" Länk |
|
Näe, tyvärr verkar de inte svara trots påstötning......... Mvh/Saij |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.