|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet något om denna B3:a? Någon som varit och kollat på den? Länk | |
|
Den ser heltrevlig ut, vet tyvärr inget om den. //rodge BmwCS #5251 |
|
|
Jag har sett den, verkar fin import förra året tror jag. Dom som har firman är lite snobbiga tycker jag ! Ring dom så får du veta mer ! Den har varit till salu länge ! |
|
|
Pimpen: Är det Charlie eller Fred du pratade med? Fred är gammal klasskamrat till mig och där kan beskrivningen stämma iallafall... Robgus: Hur pass intressant är det? Eftersom mina föräldrar bor där så kan jag kolla på den om du vill. Fred's attityd kan jag hantera - trust me ;) M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
| HA, roligt att läsa ! Brukar vara så i den delen av danderyd !!! | |
|
STEPHAN: Efter lite disskusioner via msn med Robban så har jag nog övertalat honom att det är inte roligt med en gammal bil som E46, speciellt nu när det står en svart 320D E90 hos närmaste bil hallen. Ps.tack för åkturen |
|
|
Pimpen: Väldigt naivt sagt. En väldigt liten del av de som bor i Danderyds kommun har besvärlig attityd. Är själv uppväxt där och anses inte av min omgivning att vara dryg eller förmer än nånannan. Min föräldrar bor där och de är också normala såklart, eftersom de speglar min uppväxt och min personlighet och mina värderingar. Starre: Ok. Dagbok:Länk |
|
|
ha ha kul med kritik ! STEPHAN Har haft att göra med mycket dryga kunder från Danderyd/täby/djursholm tyvärr ! Jobbade sista tiden i Åkersberga där var folk normalare så var det med den saken ! Ang dig och dina föräldrar o Calissma så är dom säkert jättetrevliga, det tror jag säkert men dom jag träffat har inte varit så roliga ! Ha det MVH Marc |
|
|
Tack för erbjudan Stephan. Nu blev det precis som starre skrev. Kändes lite trist att gå tillbaks till E46 igen när man haft en, trots att det är en alpina. Nåväl jakten fortsätter.. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.