|
|
|
|---|---|
|
Såg denna vackra E24 Länk och gjorde för skojs skull en liten koll med bilregistret. 34 ägare sedan 1979, dessutom avställd i flera år. Den har bytt ägare i snitt 1,4 gånger om året, dessutom samma familj sedan 97 enligt bilregistret. Ändå ser den ju fantastiskt fin ut på bilden för att vara en tidig E24. Någon som känner till någon annan BMW med många (30+) ägare/brukare som är i fint skick? Annars brukar ju extremt många ägare vara ett litet varningstecken. Förekom det även för 15-20 år sedan att man sålde bilar fram & tillbaka handare emellan? M V H Johan Länk | |
|
Hej! Ville bara säga det att bilen såg verkligen fin ut,men jag har iaf aldrig stött på en 3,3liters BMW originalmotor på just 209hk. Finns vad jag vet INGEN BMW originalmotor på just den siffran,jaja.. lite "off "kanske :) Ägarna spelar väl en roll i många fall,men är den så fin(som det verkar) som denna så är det ju inga problem.. Mvh Janne. |
|
|
Länk ...alltså 197 hk... / Mvh Joakim Länk |
|
|
Precis 197hk ska dom ha..633:orna Ganska kul att sätta just 209hk då. 200hk hade låtit bättre. Bilen ser ju jättefin ut,om man byter ut dom hemska fäljarna bara.Tycker dom funkar på en e-30 men inte på en e-24! Fast frågan är hur sugen man blir på en bil med 34 ägare på 26 år,det är ju ingen "slit&släng" bil utan en nöjesmaskin. Just real M-power |
|
|
Det kan ju ha varit samma ägare senaste åren fast bilen varit skriven på olika personer i hans familj eller så...Bara för att det står 34 Ägare i bilregistret betyder det itne att bilen sålts fram o tillbaka o brukats av 34 olika personer. Räkna med ett antal bilfirmor i siffran 34 också... Den kanske har 209 hk? Ingen här vet väl vad som är gjort effektmässigt på bilen... Min Bil - Länk |
|
|
Jo det är sant,men 34 ägare är ändå mycket! Nä ingen kan veta vad som är gjort med bilen,sant fast det står inget om det i annonsen!men visst kan den vara effektjusterad med 12hk.*S* Just real M-power |
|
parolof |
antalet ägare är ju många men historiken (om det finns) och skicket är ju viktigare. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.