|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
helschysst bil,grymt snygg.Med komplett kjolpaket så blir den görsnygg.Fin färg och alldeles lagom stylad. |
|
|
Tony_E. Ibland kan rådjur vara till nytta! Det var ivf väldigt snyggt på din bil. |
|
|
Jo då men det var trist att ha bilen en månad på verkstad. Allt som kunde gå fel gick fel när bilen var på verkstaden. Först fick man ju vänta ett bra tag innan man fick tid på verkstaden, sedan när man väl fick dit bilen då blev det inbrott i den när den stod på verkstaden samt att den var på lack 3 gånger innan resultatet blev bra och på sista turen klarade dom av att skrapa kanten på 2 av fälgarna så dom ska in på renovering i vinter. /Tony Länk |
|
Conan99 |
Riktigt snygg bil du har. Personligen så tycker jag att det är fullt tillräckligt med feta fälgar och sänkning sen är det färdig stylat. Conan99 |
| har du gjort något mer med bilen?? | |
|
fin bil Tony_E. vart har du köpt takvingen å vad har du fått gett för den? Mvh |
|
| Väldigt fin bil! Är också lite ute på samma spår som dig. M-Fronten ska jag köpa. Och lilla M-vingen. Och 19" fälgar. Länk dessa blir det. Kommer nog klä bilen. Min bil är Svart II. Och har chrome lister runt fönstren. Och helvita bakljus. Ev M3 E46 speglar. | |
|
Hello! Solklart med m3 speglar tycker jag !!! =) |
|
|
måste säga att bilen ser väldigt fin och clean ut.. ;) satsa på lite modifieringar på sidan och bak..? MVH Gurran, 6a for life!! |
|
| Tycker du ska behålla bilen som den är. Möjligen ett m-paket på sin höjd. Tycker M3 speglar har blivit alldeles för vanliga men de är snygga! Riktigt läcker för övrigt | |
|
Säger som övriga talare M-pkt spoilers runt om. Velourmattor M instegslister, pedal och fotstöd. Annars så är den snygg och Stålblå är en av domsnyggaste färgerna, konstigt att den inte finns längre. Keep Your Distance! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.