AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
4.558

Vad tycker ni om min bil? Och vilka förbättringar bör göras?

Sida 1 av 2
Länk

Det lilla som är gjort med bilen är :
- sänkning
- M-TECH II front
- AC Schnitzer takvinge
- Breyton Avalanche 9 x 19 fälgar
- klarglas/vita blinkers
- Angel Eyes

Det som ska göras med bilen:
- Tona rutor (rökfärgade)
- M3-speglar (E46 modellen)
- M3-läpp på bakluckan

Har ni några förslag på fler modefieringar/förbättringar så skriv gärna de här.

/Tony
Mitt förslag är att montera hela m-sport paketet istället för endast frontspoilern. Just nu tycker jag inte fronten flyter särskilt bra med sidospoilrarna samt bakspoilern.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Visa användare
116
Freddeboy
325iM Touring -02
Jag håller med föregående talare, men i övrigt är den helt ok. Jag tycker inte att du ska göra som vissa andra, montera jättevingar och annat skräp på en redan så fin bil.
Jag får nog ta och kolla upp pris på sidokjolar och bakspoiler och se vad ekonomin tillåter.

/Tony
[C
421
[COD]soul
325iA -91
Riktigt fin bil måste jag ju säga och fälgarna var riktigt pheta :D
bole
satsa på klarglasblinkers..ganska fult med vita fast ejgenomskinliga
bole
PS: Såg att du har en 323-a som mig... grymt bra motor skönt med mera vrid som överträffar 325-an fast mindre hk... tummen upp
Det är klarglasblinkers som sitter på men jag hade precis tvättat bilen vid fototillfället så det är lite imma i dom.
323 motorn är en pärla till vardaglig körning.

/Tony
har du någon bild på bilen bakifrån...tycker du ska köpa sidokjolar och bakspoiler(behöver itne vara från m-paketet men inget vulgärt) sedan den där lilla vingen från m3:an
här finns fler bilder
Länk

/Tony
Ti
61
Tim_82
525i -90
några små svarta backspeglar skulle sitta bra på den!
och ev en lätt toning runtom. Annars var den fin klockren

'I wish God was alive to see this'
Fl
41
FlyingFinn
328i Touring -96
Grymt fin bil! Den är så där lagom clean..!

Men ett helt M-paket hade ju inte varit fel!?

Sen tycker jag personligen att du skulle ha snäppet bredare däck, för att inte fälgkanten ska sticka ut så mkt...

Som sagt, fin bil som bör stylas varsamt! :-P

/Tero
har 235/35 - 19 runt om nu.

men när man byter nåsta gång kanske man ska satsa på 265/30 -19 eller 255/35 -19 bak och tyvärr måste man byta däck allt för ofta :(

/Tony
Länk
bmw,m3
Ser helt ok ut nu tycker jag.

Men tycker inte de ser så fint ut med röda broms ok tycker de inte smälter in (men de är ju jag de)

Mvh

Xicaxo
själv har jag funderat på -AngelEyes- skulle se riktigt bra ut på din lilla baby.. shysst bil ;)
be
1.477
betan
325 E90 07
M-paket
Helsjyst, M-kjolar som dem säger här på tråden sen är den klar!Mitt tycke så skulle jag skippa toning,den är clean och fin nu!!

Mpower
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Snyggt! Funderar på den fronten. Har samma färg som dig. Vad fick du ge för en komplett front med lack?
pg_ice
vad heter färgen?

har funderat på att lacka om min trista mörkgråa 325a.
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
pg_ice: Ser ut som Stahlblau (Stålblå)

Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
pg_ice:
Tycker också det ser ut som stahlblau.
Hade den färgen på familjens fd. E39a. Riktigt läcker färg som jag saknar. Bilder på den bilen:
Länk
Länk

Tony_E:
Jag tycker du ska satsa på montera dom delarna som fattas i m-paketet. Shadowline skulle också sitta klockrent på bilen men det kostar som bekant en del.

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
det stämmer att färgen är stålblå. totalpriset på M-front + lack vet jag inte. Jag krockade med ett rådjur och körde sönder orginalfronten, så jag pratade med mitt försäkringsbolag om jag kunde välja en annan front och det var inga problem, jag behövde bara betala mellanskillnaden på en en orginal front och en M-front så jag kom väldigt lindrigt undan.

/Tony
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.