|
|
|
|---|---|
|
undrar om det är någon som har satt ditt en japsdämpare på sin e 34 525...måste man ha en adapter som går i hop till ett rör..eller vad är enklast? BMW 6 CYL SKAPPAR BEROENDE : SOCIALSTYRELSEN! | |
| Varför vill man ha en japsdämpare på en tysk bil? | |
| Ja DTM e roligare isf ;) Men annars så får man väl byta ut slutdämparn mot japsdämparn å skarva ihop rören innan på nåt kul sätt | |
|
Dtm roligare? :S Hmm, sedan för att den kallas japsdämpare är ju för att det var väl dom bilarna det förknippas med. hade det på min saab. Har två st som ska på min bmw nu i denna månaden också. Kolla signaturen för att se på dem. mvh // rasmus |
|
|
dom var riktigt snygga.....är det 4 tummare...har ett par 4 tummare på g!! det ska bli kul..lycka till med ditt bygge!! SE UPP!! BMW`S 6 cyl SKAPAR BEROENDE! |
|
|
Mina är 4tummare ja, kommer hända en hel del med bilen nu nästa månad och framåt ska jobba så bilen glöder sönder =) blir ny lack osv. mvh // rasmus |
|
|
Så där, nu är dom på dock bara tillfälligt då det ska hamna en på varje sida av rumpan. Kolla signaturen för bilder. mvh // rasmus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.