|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vad värderar panelen följande objekt till? Uttagen sommaren -01, dvs "nya" motorn på 193 hk. 2 tidigare tyska ägare och knappt 12500 mil. Finns i Tyskland hos en handlare. Svartmetallic, svart skinn. DSC III Klimaautomatik Elstol med minne för föraren Glaslucka Häckvärme PDC Multiratt +lite annat smått dock ej navi eller xenon. Utgå ifrån att den är fullservad och i vettigt skick utan defekter. Vad bör jag max betala? Jag brukar vilja sälja efter ett drygt halvårs innehav, vad tror ni om värdet i vår vid ca 14000 mil? Tack på förhand! //Erik | |
|
Runt 130 skulle jag gissa på. sw |
|
|
130-140' nu. Vad den kan vara värd om 6mån/1500mil är svårt men jag tror inte på något större värderas. Kanske 115-125'? ___ //Ulf |
|
|
Tack för det. Fler bud eller är alla rörande eniga? //Erik |
|
| Snabb affär i vår = runt 120.000kr tippar jag | |
|
JAg gissar att du får ge 125-130 för att göra en bra affär nu och räkna med 20 k ned vid försäljning med tanke på hur marknaden ser ut i övrigt... Asken |
|
|
Asken Tror du man får en välskött , faceliftad 530dA Touring med 14" mil på mätaren till våren för 110"........? Vet att marknaden är tuff och att Bmw har ganska dåligt andrahandsvärde men tycker det låter väl billigt. sw |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.