AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.127

Någon som vet något om denna m3:a då?

do
641
dobo
BMW 640 GC n55 mhd steg 2+
Har någon information om denna e36:a?
Verkar fin faktiskt... Lite klent utrustad bara.
Länk
Verkar vara mkt fin PRUTA om du ska köpa bara !
Snygg är den!

Min M5 i svenska E39 M5 registret
Länk

Superfin, men den är lite dyr tycker jag. Synd att bilen saknar skinn.
Visa användare
251
simon_76
BMW (projektbil)
Bilen ser ju verkligen jättefin ut och ägaren verkar ju vara en sån man vill köpa en bil av*seriös*
Det som jag skulle sakna är ju skinninredningen!
Pruta!tycker med att det är lite för dyrt.
Lycka till om det blir affär

Just real M-power
CE
221
CETE
M3 Cab -03
325i -05
Har hört av en bekant att den skall vara fin.
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Tycker inte att det är så dyrt. Den har inte gått så långt + att den verkar vara i kanon skick. Man får ingen felfri m3.a under 100k som folk tror..

MVH: Henrik

///M3
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Ser väldigt fin ut, många ser skinn som en absolut nödvändighet, men jag tycker faktiskt mocka inredningen är HELT okey, man sitter bra där.

Tja, priset tycker jag inte är så farligt, jag menar bilen är ju helt fin. Strax äver 100 är är sjysst pris, även begärda priset är helt okey ifall du lyckas få den entusiastförsäkrad. Det är kanonbra tycker jag. Annars är det ju ofta försäkringen som får folk att avstå från dessa underbara bilar. Det är riktigt svårt att få tag i en fin bil, än svårare att få tag i en genomfin M3:a!

Det är min bil! Tjae personligen tycker ja ju att mocca är 10 ggr snyggare o skönare än hala skinn stolar.. men det e ju olika tycken! Jag letade länge efter en M3:a i topp skick o det var INTE lätt kan ja säga. Hittade denna efter långt letande o är mkt nöjd.
Finns ju billigare m3:or ja visst o mkt utbud men vill man ha en riktigt fin så e det inte lätt..beror ju vad man prioriterar..pris lr skick? Jag prioriterar iaf skick.

Mvh Anders
V12 LeMans
Helrätt utrustad , endast "det nödvändigaste" = spar vikt , ;-)
T ex sollucka väger en del .

Mocca är helrätt , + att man sitter bättre vid kurvtagning .

Smaken ä som baken
ed
776
edge
520dT M -15
Tycker mocca inredningen e mkt snyggare än skinn. Sitter m3 skinn stolar i tjejens 325a, de är ganska hala, tycker även det ser sportigare ut med mocca.

(bry er inte om mig om ni inte vill) men jag körde efter den bilen här om veckan, gick bra, ingen blårök eller något, fin väghållning med.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.