|
|
|
|---|---|
|
Har länge letat efter en 540i Touring med M-paket -02 eller nyare med någorlunda få mil på mätaren. Har haft svårt att hitta någon så funderar nu på en hos Novation AB i Uppsala. Någon som vet något om denna bil eller något annat som kan vara bra att veta innan köp? Jag vet att de haft bilen länge samt att den för tillfället har körförbud pga tonade framrutor. Vad kan man tänka sig ge för pris? Länk | |
|
Kolla upp bilens historia även om den är sv-såld,alltid ett måste om bilen stått länge hos en handlare.Har gjort så på fordon som stått länge när jag varit spekulant och då har det ibland visat att bilen varit med om det ena och andra.Men det behöver inte vara något lurt med bilen du länkade ut.Tror själv att 540 är lite kalla p.g.a driftskostnaderna så de får stå ganska länge,läge att pruta alltså. mvh 528:Länk |
|
|
Goldcom: Den har som sagt stått där länge och om jag inte missminner mig så har dom en till i någon rödbrun nyans som även den stått där sedan förra året(?). Priset dom begär är väl det också ganska gammalt...en 02:a börjar få några år på nacken...Jag har inte kollat 540 på bmw.de på ett tag men spontant så tycker jag att den ska ner till en bit under 300', kanske ner mot 275'. ___ //Ulf |
|
|
Denna bil har haft 6 ägare men Novation Ab har varit ägaren 3 gånger. Sedan har Bmw Sverige haft den samt ett företag och en privatperson. Ska ge ett bud på bilen nu under veckan. Funderar lite på hur mycket det kan vara värt att säljaren skickar med vinterdäck på 16" fälg. Mindre än 16" kan man nog inte ha.?.? Deras rödbruna 540 sålde de förra veckan till en kille i Karlskrona. |
|
|
16" är minsta storleken och om du ändå behöver vinterdäck så är ju värdet för dig detsamma som det skulle kosta att införskaffa dessa senare medan det för handlare självklart kostar mindre. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.