|
Sida 38 av 39
|
|
|---|---|
jimmy/bmw |
Fram med filmen NUUUUUU :) |
|
Ok, här kommer två filmer: Från 20km/h med en liten tjuvstart på M3: [url=Länk here to watch M3-vs-S60[/url] En till, också här blir det en liten tjuvis för M3an. :-) [url=Länk here to watch M3-vs-S60-44[/url] Flåklypa |
|
|
Från 20: Länk Från 90-100 tror jag: Länk Flåklypa |
|
| Är det detta man kallar för en rejäl avtorkning? | |
|
Flåklypa: Är de samma motor du har nu som de va när vi körde? ///Micke M5:an Länk |
|
|
Yes! Flåklypa |
|
|
Putfile funkar inte för mig. Hjälper inte att jag uppdaterar mediaplayern, filmerna finns ingen annanstans? Mvh Tobbe |
|
|
Flåklypa: Ofan. Jag kan inte se filmerna men de verkar ju som om att M3:an inte har något att säga till om. Vilket är ju bra för mig o min bil. Kanske man spöar/kör jämt med en M3 E46 o de är inte illa pinkat för en M5:a E34 ///Micke M5:an Länk |
|
Gemini__ |
Duffyman: Näe det är inte dåligt för en M5 E34 =)) Ska vi byta motorer med varandra eller vad sa vi...hehe Mvh: Thomas |
|
Tomas: Kommer inte ihåg hur vi sa men du får en åktur gratis om du vill :) ///Micke M5:an Länk |
|
|
Tyvärr kan man inte likställa M3 e46 cab och M3 e46 coupé. Coupén är märkbart snabbare och håller helt jämna steg med min. Resultatet du får mot mig när vi kör "uppstyrt" race är som att du körde mot en M3 e46 Coupé. Jag har testat rätt noggrant mot en sådan och det är "neck to neck" mellan 50-240km/h. Flåklypa |
|
Gemini__ |
Haha, ok ja det tackar vi för. Hur fort går kärran förresten? Spärren kanske är kvar? Sorry för lite OT i denna tråd. Mvh: Thomas |
|
Tomas: Vilken kärra? Flåklypas eller min? Min har jag kört strax över 270km/h på mätaren ///Micke M5:an Länk |
|
|
Filmerna på Google istället: Länk Länk Flåklypa |
|
|
Men jösses va du körde ifrån honom. ///Micke M5:an Länk |
|
|
Oj, jag hade länkat samma klipp två ggr. Här är det andra, lite jämnare här men ändå en klar skillnad. Jag tror faktiskt att han fuckade upp körningen i det första klippet. Länk Flåklypa |
|
|
Helt otroligt vad T5'an går, vad är det som du gjort med den sedan förra körningen ? Har du några effekt uppgifter eller bänkat den ? ///Mvh Sibbe Länk |
|
|
Det jag gjort från förra året är turbo och grenrör från S60 T5-05, spridare från "R:en" och en IC. Ingen bromsning finns tyvärr. :-( En S60 T5 -05 med avgas, spridare och "chip" går som min. Flåklypa |
|
| Mao. kan man säga att det är en R-motor, nästan. För T5 och R har ju samma aggregat numera. | |
|
Ja, nästan men den är ännu mer lik T5-05. Jag har större IC. R / T5-05 har större volym, dubbel VVT och lite friare andningsvägar. Det kanske tar ut varandra? Flåklypa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.