AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
4.848

hur styla e36

tja..min bror har en 320 e36 sedan och vi undrar vad kan skulle kunna göra i styling väg...det ska hellst vara rätt cleant men ändå synas att man gjort nåt på den...har även tänkt sätta dit en liten takvinge....vad tcyker ni ?....
Visa användare
80
petros
BMW 325Ci -01
Takvinge är snyggt.
Dalhem har en hel del godis till BMW. Själv tycker jag att Rieger har snygga styling produkter till BMW. Skall själv sätta på takvinge/spoiler. Men det är på en E46:a.

MHstyling.se
Länk

Dalhems - tyvärr inte färdig webshop
Länk

Mvh/ Peter
Hemsida: Länk
Cr
42
Creepshow
525iA Touring -96
Hej. Detta är vad jag hade gjort om det hade varit min E36a.
M3 frontspoiler, om det inte redan finns.
M3 speglar.
Några snygga fälgar.
Takvinge(som en liten list man sätter i överkant av bakrutan, tror det är en sådan du menar)
Vita blinkers runt om.
Sportsystem och filter.

Skippa ögonlock och frontspoilers som ser ut som snöplogar.
Ingen vinge på luckan, möjligtvis en som ligger tätt på, allså inga jumbojet vingar.
Går kanske inte köpa allt på en gång då det kostar en liten slant, men kan man så kan man.

Jag gillar inte "överstylade" bilar. Diskret och cleant ska det va.

Detta är vad JAG hade gjort....men smaken är ju som baken.
Lycka till!!

Mvh Patrik

Bmw...Wroooom......
Visa användare
80
petros
BMW 325Ci -01
Något som är snyggt på en E36 så är det GT dubbel vinge. Vingen som gör sig väldigt bra..
GT vingen.
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

Ögonlock är snyggt på E36:a :)
Min gamla E36:a Länk

Mvh/ Peter
Hemsida: Länk
Creepshow...håller med..hade tänkt ungefär samam som du..vita blinkers finns överätt förutom bak men det ska oxå fixas
ja
276
japsmacke
328IM Touring -98
Håller på med min nu.
M3 front
M3 front
M3 kjol
M3 speglar
M3 lister (hyffsade viktig detalj tycker jag)
Rieger bakspoiler
Rieger takvinge
M3 e46ans vinge. (VÄLDIGT liten men ack så snygg den är)
Tonade runtor runt om
Sänkt 60/40

Vet att de är många som ser näst intill likadana ut, men de skiter jag i. Bilen ser riktigt grym ut!

Men vad dom flesta inte har är kompressor och 18" Alessio (krävs lite snyggare bromsar) Detta kommer på nästa höst.

Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

bmw_jerry: Det här med styling är ju högst personligt. Det jag gillar, gillar kanske inte du osv.

Men eftersom du nu frågar vad "vi" gillar så ska jag ge din min åsikt naturligtvis.

Mitt stylingmotto har hela tiden varit att ha min bil personligt stylad men ändå inte frångå orginalet alltför mycket. För mycket avikande plastbitar, vingar osv. får bilen att se billig ut anser jag. Dessutom gillar jag M3-ans utseende gällande spoilers och kjolar så valet där va inte så svårt.

Så mitt resultatet blev så här... Länk

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
snygg ....skulle villja göra så om de vore kupe men det är är sedan så tycker inte det passar med exakt samma styling
Li
60
Libell
323i M Touring -96
Var hittar jag M3-front och spoilers till min E36a? Går det att köpa kopior från nån sida? Det ska vara extremt diskret styling.

Sen undrar jag även hur man får får sidokjlarna svarta igen? De är rätt blekta och gråa. Tips?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.