|
|
|
|---|---|
Xicaxo |
behöver hjälp med 2 frågor: Bilen är en E36 318i Sedan -92 jag ska koppla in navigatorn till Gala och rev. några tips på hur jag fixar detta lättast ? har 2 st pinnar: 1. Gala / Speedometer 2. reversing light signal var ska jag koppla dessa ? |
Xicaxo |
Måste jag plocka ut instrument panelen och ta d på baksidan av hastighetsmätaren eller ska jag koppla på växellådan/motorn ? och backljus signalen.. hur hittar jag den lättast ? (jag ska väl inte behöva dra en sladd igenom hela bilen bak till bakljusena ;) |
Xicaxo |
tyckte denna fråga lämpa sig bäst i 3-serie forumet.. då alla BMW inte har samma kopplingschema för ledningar osv.. |
Xicaxo |
hur kommer jag lättast åt dessa 2 punkter ? ingen som har kopplat navigator på sin bmw ? |
| Verkar inte va nån som bryr sig om dig.. ;) Men allså hastighetsmätarn e ju "elektrisk så på nåt sätt måste ju d ju gå å koppla där.. annars så mäter ju gps hastighet så varför ska du ha den.. Sen backljuspinnen kan du väl helt enkelt dra en pinne från backljuset eller hitta kontakten å dra därifrån.. bara lite förslag.. Själv kör ja Laptop me navigator i bilen så ja har egentligen ingen koll.. :) | |
Xicaxo |
..Ni kan radera denna tråden.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.