AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
744

Bmwfynd

Har kommit i kontakt med Pelle på Bmwfynd angående ett inköp av en BWM. Någon som har erfarenhet av bmwfynd?
Det är www.bmwfynd.com jag menar alltså.
Su
554
SunKi
325i -92
Ingen erfarenhet dessvärre, men bilarna ser ju helt ok ut på sidan, och är han ingen lögnare så verkar det ju trevligt "toppenskick" osv. Iofs så är allt relativt. Blev lite intresserad av hans BMW 328iM Coupe -96.. Kanske ska höra om han vill ta 325:an i inbyte :)
Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
Det har vart uppe mycket skit kring Pelles bilar tidigare här på forumet. Det saeds bland annat att bilarna inte var i det skicket som an beskriv etc. etc.
Men bäst gör du i att skaffa dig en egen uppfattning.

Själv så var jag intresserad aven 320i -88 han hade för 1-2 år sedan, men han svarade inte alls på mina mail så jag struntade i det.

///Tomas M
BMW M528i -86
BMW E28 registrer #001
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Mm, när jag ville köpa en Avusblå 323iC 98 ville han bara ge mig 100.000 i inbyte för min Compact -00. Så jags truntade i det och sålde bilen för 134.000
Jompa
Jag var en gång i tiden spekulant på en E36 328ci som han hade stående, men det intrycket som han gav mig fick mig att avstå från den bilen. För att göra en lång historia kort. Han försökte dölja en krockskada på bilen samt att alla papper på bilen låg hos en "kompis". Det är min uppfatning att han är lite av en skojare, men jag tycker du skall skaffa dig en egen uppfatning då detta var ca 1,5år sedan. Han kan ju ha ändrat sig.
Su
554
SunKi
325i -92
Pjuh, bara det räckte ju till för att man inte ska vilja ha något att göra alls med killen... än mindre köpa en bil av honom
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.