|
|
|
|---|---|
| vad tror ni? jämt el? | |
|
Jämnt i vad? Vilken S4, 2,2 eller 4,2? Sex på alla fyra, roligast så! |
|
| 2,2 T | |
|
Är det BMW vs Audi dagen idag? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
| japp | |
|
Länk -Där kan du nog hitta det du söker. |
|
| S4 2,2 gör 0-100 på 6,8 orginal och med chip+luftfilter+ny dump + lite spänd WG fjäder så gör den 0-100 under 6 sekunder hur lätt som helst. Så nej, en E39 530 har inte en suck. Mot en lätt trimmad S4 har inte heller E39 540 en suck. | |
| det va de jag trodde med daggen_ | |
|
En S4:a utan chip+luftfilter+ny dump + lite spänd WG fjäder borde nog gå ganska så jämnt med en 530 E39. Audin är ju ingen raket original direkt. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
| har du kört S4 nån gång? kör fullt med 2:ans växel och jämför sen med BMW:n. Då är 530 långt i backspegeln. sen beror det på föraren lite också. | |
|
Varför ställer du frågan om du redan vet svaret? Jag har inte kört någon av bilarna. Dock kvarstår att 2 bilar med liknande effekt och vikt dvs 230 vs 231 hästkrafter och cirkus 1700 kg i tjänstevikt borde inte sluta med en 530 långt bak i backspegeln. Att Audin dessutom har effektslukande 4-hjulsdrift är ju inte heller ett plus uppe i fart. S4: Länk ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
| Körde alldeles nyss ifrån en S4 ganska lätt nu har jag i.o.f 258hk men kan inte tänka mig att E39:an är långt bakom. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.