AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
4.073

540i-93 stulen på Landvetter flygplats

Sida 2 av 2
Ba
1.367
Baader
BMWlös sen -08

Dutta nej
mr
11
mrz
M5 -99
Hmm... Hade min M5:a stående på samma parkering den dagen (m5, e39). Antar att jag hade turen med mig denna dagen... Jävligt tråkigt att höra att du fick din stulen där. Jag arbetar trots allt med bevakning och försöker åtminstone åka över personalparkeringen varje timma då jag arbetar...

/Micke
co
968
commander_krill
520D touring xDrive -18
525D -11
X3 2,0D -13
530iM -02
Kanske det här vore ett alternativ till imobilizern....

Länk
Al
18
Alpine
330IA M-sport 06
Har varit nere i göteborg och hämtat bilen

Den gick väl skapligt hyfsat. Förutom att när man ligger under 2000 RPM på O/D och gasar lite försiktigt så hörs det ett dovt morrande / vibrerande ljud från bakaxeln Ingenting om man ligger över 2000. Lådan växlar normalt

Resten av domen då: Buckla i höger fram dörr där dom bröt sig in,
Repor på stötfångare, vänstersida av bilen samt på bagagelucka,
Airbagen hängde bortkopplad från ratten,
Spraylackad grå på insida av tanklucka och runt omkring samt på höger framstötdämpar torn,
CD´n borta, slutstegen borta, Högtalarna borta, Verktygen borta,
Fullt med aska i stolarna och med tillhörande lukt

Saker jag fick av dom:
Två soppadunkar med en lagom bit slang till att få billig soppa
En mobiltele laddare
Ett par solglasögon
Lite Burgerking rester (MUMS)
En Medalj från Möndals fotbollsklubb
En parkerings biljett som tyvärr redan gått ut

På dom sex dagarna som dom hade bilen så har dom lyckats köra över 100 mil.
Inte alls rädda dom grabbarna

Ha de gott
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Fy fan Alpine!! lider med dig! Vi blev av med vår E34 530i i Danmark i 1994, och bilen hittades på en åker en vecka senare, i samma skick som du fått tillbaka din i! :-( Vilka svin!

När vår BMW stals, stal dom kläder i en affär för 200.000 DKK och körde sedan ifrån polisen (polisen i DK kör Ford Mondeo 1.8)....

BMW - Freude Am Fahren

//Simon
Önskar man nästan inte hellre att bilen aldrig hittas än att man får tillbaka den i ett sunkigt skick??
Så skulle nog jag känna om min vart stulen...
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Alpine: Jag lider med Dig...

Hur mycket betalar försäkringsbolaget i ersättning??? Fy FAN, jag vet inte om jag skulle vilja ta tillbaka vagnen i det skicket... Hur mycket har de inte spunnit med henne??, om Du nu fått det "durrande" ljudet???.... Jag skulle icke acceptera bilen utan NY DRIVLINA, NY HELLACK, TOTALREKOND, NY MOTOR, mm, mm, mm. Jag hade nog löst in bilen o tagit pengarna. Sedan hade jag, för pengarna, anlitat totalt empatilösa, sinnessjuka ÖSTSTATS-TORPEDER, ...som kommer att hitta förrövarna... Mmmm, va gôtt...

/WERK

BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel.
pa
48
pancho
525 -92
jag lider me dig nån jävel snodde min framspojler i lördags ok de kan inte gemföras me en bil men endå man kan inte ha nåt för sig själv

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.