|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
sise |
bara dom sakerna du räknat upp kostar närmare 30 000 kr sen tillkommer MASSA annat |
sise |
räkna lite lätt på vad de skulle gå på med dom prylarna du hade tänkt dej o de låg på 83 000kr då räkna jag med X WG ,packningar,kolvar,stakar ,dump ett uppgraderingskitt till bromsar,koppling tryckplatta "speciel" div rör o slangar + de du räkna med = 9000:- turbo 6000:- IC Tillägssprut 4000:- Avgassystem 5000:- Spridare 3000:- får räkna med bakaxel på runt 3000kr från 325 och för dom pengarna så kan du lika bra lämna bilen till bäckis på ppf |
| ppf vad är det för firma? | |
sise |
det är en firma som säljer\bygger bmw turbos , sidan heter www.pure-pf.com gå in o kika där dom har mkt bra |
sise |
dom som driver företaget är medlemmar på sidan här , Bäckis och en till |
|
Det känns ju bra trängande att köpa en 325ix med 550 hk för 55000 men då får man ingen egen erfarenhet, det gillar jag INTE |
|
sise |
vart har du hittat den 325ix??? måste vara mkt jävligt förstärkt drivlina på den IX èn:) ja man lär sej inget på de , roligare o bygga något |
| kolla på Länk | |
sise |
tror jag hellre skulle köp den faktist , eller så kan du köpa min till sommaren :D hehe ska köpa 540 touring sen =) |
|
nu är 318is turbokonverterad . de var jag som la upp tråden :) har filmat provstarten . hur lägger man in länk på filmer? |
|
|
Tänkte väcka den här gamla tråden till liv då jag går i liknande tankar själv... 318is_turbo. Var för delar använde du dig av? Främst tänker jag på delarna till soppan och sprutet. Kan man köra med originalsprutet med bara större LMM och större spridare o justerbar BTR? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.