|
|
|
|---|---|
|
Jag ber om ursäkt för att jag använder forumet för denna efterlysning. Jag behöver hitta en del till E24 och trots att jag har letat så finns det otroligt dåligt med begagnade grejjer och ställen att köpa dem på (lite desperat). Det jag behöver är de båda pucklarna bakom baksätet, dvs, de som innehåller prylfack och högtalarfästen. Är det ingen som har en reservdels E24 ståendes hemma eller känner någon som har? Dessa delar borde normalt finnas kvar i sådana fall, då de knappast förstårs av mil eller en ev. krock. Jag behöver alla delarna (4 st) dvs. framdelen och bakdelen (locket) på bägge sidor. Alla tips emottages tacksamt!! Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! | |
|
Dessa delar fanns på BMW club Schwedens resevdelsutförsäljning för något år sedan(2st). Kanske finns dom kvar. Dom var i beige färgade. Hör med någon i klubben. Kolla deras hemsida www.bmwcs.com Lycka till Cedex |
|
|
Kolla på www.bildelsbasen.se ! Där bör du kunna finna dina pucker om du ringer till någon av skrotarna som har E24 inredning...? |
|
|
Hör med BWM i Gävle stog en skrotad 6-serie på bakgården sist jag var där.. //Cosmos E28 Registret # 160 o/_______\o (Oo=00=oO) []=****=[] |
|
| Jag köpte den beige inredningen. Det var nackskydd bak till den men jag har inte sådana. Mina lock har hål för högtalare så jag ska byta dessa. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.