|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag försöker hitta någon klubb/organisation som arrangerar lite kurvtagningar med bil, så här på höst kanten. Helst utan att det skall kosta skjortan oxå. Åker Z3M Roadster utan HT, men med rullskydden - då är BMW CS uteslutet eller ? Har kollat med Challange, och de har sina körningar fullbokade. Testade även med Miata klubben, men de är lite restrektiva till icke Miator. Någon som har en ide ? Mvh Supercharger | |
|
Supercharger, Hitta en billig hardtop och häng med BMW SC på riktig bankörning ;) Expressen och deras Motorklubb anordnar bankörning, och konbanekörning. Inte märkesspecifikt. Kolla vilka regler Motorklubben har. Challenge är riktigt kul. Inte märkesspecifikt. Lediga platser försvinner som du märkt snabbt. BMW Clubs Schweden (Stockholmssektionen) anordnar konbana på Tullinge 2ggr/år. Nästa gång är i september. Hardtop behövs. Lazzat anordnar konbanetävlingar. Inte märkesspecifikt. Sök Lazzat på nätet. |
|
|
Tack Hobbe, Lazzat låter intressant. Har du själv testat med dem ? Jag har varit lite emot HT, känns tungt att betala 10-15 tusen för en plåtbit som bara kommer att ligga i garaget. Känner dock att min åsikt håller på att svänga lite, vore kul att få vara med och köra med BMW klubben. Ser du någon vettig HT till salu, får du gärna hojta till, det är ju snart vinter och då måste det ju bli något litet projekt :-) Tack igen. Mvh Supercharger |
|
|
Ett annat alternativ är att man samlar ihop ett gäng från Autopower och hyr Lunda flygfält för en dag. Kostar inte mycket. MVH / Jacob |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.