|
|
|
|---|---|
|
Min servo styring blir TUNG når jeg rattar FORT.. Kjenner det med motor på tomgang, men blir mye verre på høgt turtall.. Er helt fin å bruke "normalt" , men når jeg må snurre fort (500hk gjør slike stunts ganske ofte hehe) så blir den trøg å dra irundt.. så tung, at det er tråkit å redde bilen ifra å snurre rundt.. Noen tips om hva som er fel? bromsbomben er ny, olje er byttet til ny atf for 1 år siden.. (rød fin olje) Please help!! ---- Motorer uten turbo suger.. ;) WWW.M535T.COM | |
|
På min M535:a bil rekommenderas Castrol LHM olja till styrningen(grön olja)..INTE röd ATF m.a.o. Kan inte säga att du just har fel olja i, men detta är det jag kan komma på och är en gissning naturligtvis... Mvh Janne. |
|
|
I haynes står det castrol dextron II atf ---- Motorer uten turbo suger.. ;) WWW.M535T.COM |
|
|
Om det nu inte är fel oljesort så kan det väl vara felaktig remspänning eller rent utav pumpfel i värsta fall.. Mvh Janne. |
|
|
Remen sitter bra.. Den er ikke mange mil heller.. Pumpen lager ingen lyder, men kan kanskje være fel kilden endå.. Flere tips? "FORTE" olje system räns medel.... Er det värt et forsök? Går det å fjerne servo styringen på m535 e28? ---- Motorer uten turbo suger.. ;) WWW.M535T.COM |
|
|
Da har jeg kjørt FORTE rens i systemet, og byttet ut olje etterpå til ny ATF dextron II.. Problemet ble litt bedre, men nå lurer jeg på om den faktsik SKAL bli tung på høgt turtal.. Kan noen med en 535 E28 gå ut å teste? prøv å snurre FORT på rattet på 2000rpm og 4000rpm.. blir den tung styrd? ---- Motorer uten turbo suger.. ;) WWW.M535T.COM |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.