|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet om det går bara att byta Framskärmarna, Huv, Strålkastarna+Blinkers på en 330coupe 01, För att få det att se ut som face lift som på -04:orna?? Eller behövs det gottas mera??? Såg att nån hade gjort det på sin bil i våras som den sålde. Nån som vet??? "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" | |
|
Kofångaren får du väl också byta inkl dimljus? Och bakljusen med LED |
|
|
Faceliften exteriört på coupen innefattar: Nya strålkastare Nya bakljus(LED) se min länk nedan Ny front/bakspoiler. m-sportpaketet är dock detsamma. Nya framskärmar ny huv/njurar Ny bagage där listen går utanför nummerplåts "Brunnen) Sidoblinkersen flyttades upp, men de får du på köpet med de nya framskärmarna. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan. Det jag undrar över: Jag vill göra om en 330coupe 01 till 04 facelift framtill. Hur gör jag och vilka delar behöver jag. Allt går ju att ordna men hur mkt tid och problem är det? Undrar om lycktorna passar rakt av? Resten kan nog passa utan mod. Är det bara att byta huv, skärmar, lycktor. Passar allt rakt av? Nån som har svar på detta. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
parolof |
don't do it, tror du får svårt att sälja en sådan bil, håller på att titta på Porschar (911) nu, och det drällar av turbobreddade och ombyggda. 924 ombyggd till 911 eller nåt liknande dumt;-) |
|
Det mesta borde passa rakt av, infästningarna till strålkastarna lär dock vara annorlunda. Jag att att de är olika m-sportpaket till facelift och icke facelift så även infästningen till fraämre kofångare skiljer sig. Hans bil som var konverterad var på tapeten på forumet. prova sök upp den tråden och försök få tag på honom. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Hittar ingen ting med sökfunktionen. Har sökt på det mesta. Hittar ni nått så skriv det gärna. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
| Ingen verkar veta nått, ska bli kul om det finns lite info på övriga nätet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.