AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.167

Service i Göteborg

IQ
359
IQ=pi
BMW 630Ci -07
BMW 525 AiT -08
Diverse Ducatis
Toyota MR2 -00
BMW 325 XiC -07
Jo, jag vet... varit uppe förr... använd sökfunktion... Det är ju det jag har gjort. Och på det viset har jag lärt mig att man ska kontakta en viss Joakim i Partille, och jag har hittat var han håller hus. Nu till frågan. Jag skickade dit tanten för å prata me'en, och beställa en tid, men stället var igenbommat. Någon som vet om han här på semester, och i så fall hur länge? Behöver servicen snart, så om han är borta länge så får jag gå någon annanstans.

"Lycka är att vara nöjd med vad man har - så skaffa tillräckligt"
Hagbard Handfaste
Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
Jag pratade med Joakim för en halvtimme sen, då var han på verkstan, men egentligen har han semester denna veckan också. Så försök nästa vecka, då är han igång igen.

BMW CS #5206
IQ
359
IQ=pi
BMW 630Ci -07
BMW 525 AiT -08
Diverse Ducatis
Toyota MR2 -00
BMW 325 XiC -07
OK, danke schnäll :-)

Hagbard Handfaste
Annars är Bavaria också bra. Länk
Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
annars har du alltid Wölkes på Gruvgatan i Högsbo eller BJ Bilservice på Ågatan i Mölndal, gamla Bayerische Bilservice...

Bara det bästa, åt det bästa

BMW CS #5075
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Henrik: Vet du varför Bayerische bytt namn?
acey: Ingen kunde väl uttala namnet. ;)
Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
Acey! BMW tillät honom tydligen inte att ha det gammla namnet, sen han flyttade till Mölndal, trots att han haft det i många år.

BMW CS #5206
Jag åkte ut till Joakim på Järnringen i Partille i eftermiddags för att boka en INSP2, eftersom jag inte lyckats nå honom på telefon för att boka. Var där strax före 4, men det var låst och tomt förutom en annan snopen BMW-ägare som drog i dörren samtidigt som mig...

Det stod inget om öppettider eller så heller, så jag undrar om det är någon som vet när han garanterat är där? Eller har han semester denna veckan?

Har inte varit där förut, men tänkte prova honom då många verkar nöjda. Och har man inte en en skylt med öppettider på dörren eller svarar i telefon så måste han väl vara så bra att han inte behöver en massa kunder som stör? :-)

Mvh. /Kjell
Visa användare
383
Johan.S
KIA EV6-22
Kjell:Har haft bilen hos Joakim ett flertal gånger och har stort förtroende för hans kunskaper, den mest service inriktade mekaniker jag träffat. Han brukar vara där ifrån 9 till 16 ibland lite längre åkte förbi hans verkstad i tisdags vid 4 och då var han där ialla fall.

///Johan Länk
IQ
359
IQ=pi
BMW 630Ci -07
BMW 525 AiT -08
Diverse Ducatis
Toyota MR2 -00
BMW 325 XiC -07
Har fått tid på onsdag, då hoppas jag att han är där... :-)

Hagbard Handfaste
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.