|
|
|
|---|---|
| Hejsan! Ibland efter att jag kört och stängt av bilen så efter kanske 10-15sek efter de så hör ja ett brakande ljud... typ som om någon slår på något underifrån bilen... vet inte vad de kan vara... har ni några erfarenheter utav detta...? | |
|
Har du stora kliman? Det kam vara någon av spjällmotorerna som låter. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| det vet jag inte.. jag har ingen ac iallafall i bilen... | |
|
Du skall se till så att de du kört över verkligen är döda innan du parkerar. Nejdå, det kan ju vara avgassystemet som knarrar och låter eller en stötdämpare som sjunker tillbaka om det är nivåreglering och den är trasig. |
|
| ok, haha men de låter mysko..=) | |
|
Som Erik W skriver är det en spjällmotor,har ett oljud sjlälv ett antal sekunder efter jag har stängt av...motorn alltså..... ¤¤¤¤¤¤¤Iron Maiden¤¤¤¤¤¤¤ |
|
| mmm de vet ja, de låter typ som ett surrande ljud... vad gör den för nytta??? o mitt problem e mer ett smällande ljud.. | |
| Det sitter som sagt va spjällmotorer strax bakom luftutblåsen men då borde ju inte knaket/braket komma från undersidan av fordonet, eller? | |
| hej, de brakande ljudet har inget me de surrande ljudet att göra... de kommer bara ibland nämnligen medans surrande ljudet kommer alltid när du stänger av bilen... de brakande ljudet låter som om någon slår en planka hårt mot något... o sitter man i bilen när de kommer så känner man de i bilen.. typ att något slår upp i bilen.... =/ är tacksam för alla svar | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.