|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har en m3 som tydligen är beställd från fabrik utan m3 emblem bak eller på sidolisterna. Funderar på att sätta dit iallafall bakemblemet, eller är jag dum då? Då blir ju inte bilen "original" egentligen eller? ;) Nu ser den ju ut som en m3 stylad 320... hehe mvh Conan Min Avusblåa ///M3: Länk | |
|
Själv tycker jag att det är snyggare utan emblemet. allt är ju en smaksak. men iof.. har man en M3 så vill man kanske visa det oxå ;) Dom som tror att det är en M3 får väl skylla sig själv.. borde väl räcka att trycka lite på gasen för att "sätta dom på plats" =) Om du sätter dit ett emblem så se till att den sitter där den ska då..annars ser det hemskt ut.. |
|
|
Tycker att du ska sätta dit det utan tvekan. Mvh Anders |
|
| dit me märket....o bär det med stolthet =D | |
|
Tycker det är snyggt med emblem som talar om modell/motor storlek. mvh |
|
|
Jag tycker givetvis du ska sätta på orginalemblemen,det var ju så det var tänkt från början!Även om vissa ville visa en diskretare framtoning med sina nyköpta M bilar. För en okunnig så är det ju svårt att se vad det är för modell utan emblem. Å det är ju inget att dölja i mina ögon,dessutom så tycker jag att många av BMW:s emblem är snygga dock inte alla. Just real M-power |
|
|
Eftersom jag är en originalkille så skulle jag ha bilen precis som den står att den ska vara i fabriksspecifikationen. Om det står "utan modellbeteckning" så ska man inte heller ha det även om jag själv tycker det är snyggare med full beteckning på en bil, jag själv skulle beställa en bil med alla emblem. Men om bilen är ett orginalexemplar så ska du naturligtvis behålla den i det yttersta orginalskicket. Min pärla: Länk |
|
| Min M5 var utan, la dit det direkt. Tycker det hör till. | |
|
Ska jag säga mot alla då, jag tycker inte du ska sätta dit några märken särskilt inte om bilen är nylevererad utan. Min åsikt kanske beror på åldern, så sätter du dit märkena nu kanske du tar bort dom om något år. Jäkligt fin bil behåll den som den är kommer att stiga i värde om några år. MVH. Lasse |
|
|
Jag tycker du ska dra på emblemet bak. Framst för att jag tycker emblemet som sådant är väldigt snyggt, framförallt med färgerna bakom M:et som detalj. Att den levererades utan emblem bak tycker jag inte du behöver vara så petig med då blinkersen och avgassystemet som sitter på bilen nu inte heller fanns vid leverans. Mkt fin bil du har. MVH |
|
|
Främst ska det stå. Sen en annan sak är ju att typ varannan E36 har komplett M-paket. Finns ingen anledning att låta folk tro att man plast-trimmat sin 316. Det står ändå M3 på sidolisterna så varför inte ha det bak också? |
|
|
Den har inte m3-märket på sidolisterna. Varken på bilderna eller i hans inlägg. ;) Men, jag tucker helt klart att du ska sätta dit det. Som tidigare nämnts, var nogrann med var du sätter det. Finns inget värre än m3-emblem som sitter fel.. Keep up the good work! |
|
|
tycker skall det självklart stå... Keep up the good work! |
|
| Oj det missade jag faktiskt :) Trodde alla hade det på sidolisterna. | |
|
Jag tycker det ska finnas på sidolisterna men inte i bak. Jag har inte haft det på någon av mina 2 M3:or och kommer inte sätta dit det heller. En vän satte precis på m3 märket i bak nu på sin, det var snyggare utan. Finns många sätt att se att det är en M3:a ändå. M3:or blir tillräckligt vandaliserade ändå tyvärr. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
vart på sidolisterna ska ett m3 märke finnas? :S har aldrig sett ett M3 märke på sidorna av en M bil förutom på M coupé...har nån en bild? |
|
| Kör utan märke på bakluckan, mkt snyggare... | |
|
Det ska sitta ett märke i ett hål i listen på varje sida. Man trycker bara dit märket i hålet, det sitter alltså inte på själva listen från början. Tror hålet är på listbiten på framdörren. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Kolla på listen på framdörren. Länk MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Finns ju bara en dörr i o för sig:::))))) MVH: Henrik ///M3 |
|
| okej märket var ju minimalt...syns inte ens att det står M3 på bilden med den dakar gula. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.