|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Duffyman: Japp det var i gävle jag köpte den. Cosmos svart, 18" AC schnitzer, sänkt med eibach och bilstein....svart skinn...känner du igen d? | |
|
Lite svårt att säga. Finns ju inte speciellt många E36:or men AC Schnitzer fälgar i stan. Om jag ser den kan jag säga mer. Bodde han i Valbo som solde bilen till dig? |
|
|
Duffyman: Vet inte exakt vart han bodde....joo om du ser en nu i uppsala/sthlm området är det jag som kör. :) |
|
hampe m3 |
till salu igen?? |
|
hampe m3: Japp tyvärr så måste jag sälja den :( fastän jag verkligen INTE vill sälja så måste jag... vintern är på väg och jag har inte råd eller lust att äga 2 bilar, så jag ska sälja den nu, köpa en skön ny vinterbil...sen i vår köper jag en porsche 911 turbo. |
|
| Allvarligt? Köpte du bilen, ägde den i två veckor och insåg EFTER det att det snart är vinter? | |
|
Anders N: Det var planerat att jag skulle köpa en suv som vinterbil... men jag orkar helt enkelt inte äga 2 bilar, så det blir vintebil o sen 911 turbo om allt går som det ska. |
|
| Och jag har en tendens att byta bil ofta...köpt 5 olika bilar det här året... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.