|
|
|
|---|---|
|
Startar ny tråd för den förra verkar ha övergått till beställningstråd. Undrar alltså om någon har erfarenheter om tom tom go 300/500 att dela med sig har hittat en 300 på blocket som jag funderar på men vet inte alls hur god funktionen är på en sån. | |
|
har du specifika frågor om TomTom svara jag gäran på dom. Något opartisk i frågan kanske men jag tycker det är en kanonprodukt. Planerar du att åka utomlands så hade jag kanske sneglat på 700 modellen som iof är dyrare. Extremt lättanvänd, hyffsat finnessrik om du vill. Mycket bra ljud, gott om 3:e parts programvara. Snabba uppdateringar av mjukvaran. Kartorna är väl som andras och har säkerligen tusentals felaktigheter om man kikar på en europa karta men överlag fungerar det mkt bra tycker jag. Troligtvis mkt lättsåld om du vill byta upp dig eller nåt. Finns massor av billigare produkter men som oftast får man vad man betalar för.. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
Det är sverige som gäller. Hur är det med POI finns det mycket det är ju i huvudsak mackar och hotell som är det viktiga för mig. Har hittat en 3mån gammal 300 3900kr begärt går kanske att pruta lite. |
|
| Går eroupa karta att programmera in i 300:an om man skulle vilja det?? | |
|
Satsa på 500 el 700 så får du "handsfree" för telefonen på köpet. Visst kan du ladda in kartor över hela Europa det är vanliga minneskort utom i 700:an som har en hårddisk. Här har du länken med all information och även manual på svenska (finns under download dock är det en html-fil) Länk |
|
|
Har precis bytt från Go till 700 men nån handsfree funkar inte :( Bluetoothen funkar klockrent men överföring av alla kontakter och det går bra att ringa men inte prata eller höra den andre personens röst... M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
Läste precis på Pocket GPS World Forum att SE K750i har BT 2.0 och att HF i den inte är kompatibel med TomTom. Ska tydligen vara strul med SE egna HF-satser t.o.m. :( Hoppas SE kommer med en uppdatering snart! Annars så är den klockren med BT, skicka och ta emot sms, ringa via telefonbok eller nummer. T.o.m. söka på restaurang och ringa direkt utan att behöva slå numret. M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
STEPHAN> Har du gjort inställningen i telefon att du skall "Överföra ljud"? där måste inställning göras för att få ut ljud i "handsfree" (se sid 69 i instruk.) Följande telefoner skall enligt TomTom funka Länk Funkar 700i skall 750i också funka, några förändringar (avseende överföring) har inte skett enligt återförsäljaren. |
|
|
alltid lite lurigt i början med 2 helt nya produkter. Båda lär komma med uppdateringar inom kort och säkerligen kommer detta att lösa sig. Det som TomTOm har sämst support på är att få över kontakterna till din GO. Skall du bara köra i sverige och inte bryr dig om handsfree funktionen är GO 300 klockren. priset låter bra oxå. glöm inte att få med ett plastkort med en radda siffror på då detta är licensen för mjukvaran och följdaktligen relativt värdefull. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
kuai: Ska prova det, men det var ett par stycken med samma modell som också hade problem men de kanske inte heller hade läst instruktionsboken;) M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
| har handsfree i bilen har precis tingat en 300:a som är till salu ska hämta på fredag | |
|
Det blev ingen tomtom.... Konstig säljare Har hittat en navman icn510 med bra pris kan det vara ngt att ha?? |
|
| Köp en Mio Mitac 269 med hårddisk på 2,5 GB och alla kartor i Västeuropa.. | |
|
jag hade nog kört på Navman då dom har varit med länge och har nu kommit med trevliga modeller. Förr i tiden hade jag svårt för dom och jag vet att ett antla kunder bytte upp sig till Blandannat TomTom. Mio MItac är billig och det gillar ju vissa.. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
| Det blev en navman hittils är jag nöjd.... Vi får väl se ska till köpenhamn snart | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.