|
|
|
|---|---|
| Vad är detta för hastighetsmätare som sitter i en m5 e34? Är den gjord för någon speciell bil eller land??? Har iallafall aldrig sett denna mätare förut. Nån som har lite info? Kanske... | |
|
Länken kan vara bra att ha Länk |
|
Gemini__ |
Kanske fått en omgång i Photoshop. Kikade på en del andra mätare som hade en lite orimlig gradering minst sagt =) ------> Länk //Thomas Länk |
| Alpina B10's | |
Gemini__ |
Jajustja, det har du rätt i. |
|
Nä, det kan det inte va... Länk Tippar på Photoshop. Sjöberg |
|
|
jag har svårt att tro på photoshop faktiskt... Gämför M5 hastighetsmätaren med den merceces mätaren som gör... 750km/h... där har vi iallafall photoshop... :) Nä, m5 mätaren är nog riktig... om inte så är det RUSKIGT bra gjort... // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
|
Om ni går in på Länk och skrollar till plats 12 i topphastighetsbilder så står det under bilden "Fahrzeug : BMW M5 (E34, Kompressor, 520 PS) / Fahrer : Oliver" // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
| m5:ans ser ju inte ut som om den har blivit photoshop'ad men skumt e det... | |
|
Länk länken ovan är från en Alpina - Ni ser extrainstrumentering i bottenkanten. |
|
|
Lattjo att den drar ca 0.9 l vid ca 320 km/t vid fullgas antar jag!!! Mvh Danne -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
På en M5 E34 e det inte förbrukningen utan oljetempen som sitter där...;-) Sjöberg |
|
|
Men nått skumt e det, när en M5 E34 varvar som på bilden bör den göra runt 285 km/h i mätarfart inte 319km/h. Men det är bra gjort... Sjöberg |
|
|
Den mätarbilden har varit uppe i diskussion förut. Eller det kanske var på ett annat forum. //Schnitzer |
|
|
Här har ni en till hemsida med samma tema: Länk |
|
|
den bilden har jag haft på väggen i mitt garage sedan -minst- 1 år tillbaka, bra gjord fusk satsar jag på - - att ta en såpass bra skarp och exakt bild samtidigt som man kör i 319 km/h vore annars värd ett pris i sig, även oljetempen är nog -något- högre vid den hastigheten och varvtalet - M5touring register |
|
|
Sjöberg, kan vara en jäkligt snabb -95 med 6-växlad låda fast jag är oskyldig eftersom min inte gått 9251mil än :-) /Emil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.