|
|
|
|---|---|
|
Hej. har ett mycket irriterande problem med min 91:as 535:a Om jag har rutorna nere tex och kliver ut bilen och låser den via fjärrlåset så börjar rutorna att åka upp men dom åker bara halva biten sen så stannar dom.. kan inte tänka mig att det kan vara så. kan man justera det på nått sätt? vet på mer***es så när rutan är högst uppe så trycker man ner knappen ett snäpp till för att lära in styrboxen. men hur funkar det på bmw? | |
|
Eftermonterat larm? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
jo jag tror det. har då inte larmknapp på nyckeln utan har en liten dosa med en stor och 3 små knappar på. |
|
|
Det är en funktion om du håller nyckel i låslägget en liten stund så börjar rutorn åka upp, dock bara så länge du håller nyckel i låsläge. ditt eftermonterade larm är förmodligen inkopplat på dessa kablar och ger förmodligen en så lång lås puls att rutorna börjar åka upp men hinner inte hela vägen upp innan larmet släpper pulsen. Lars |
|
|
okej. ja det va ju f*n. men det måste ju gå justera på nått vis. hmm får kolla upp vad man har för larm å kolla då. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.