|
|
|
|---|---|
kallesteen |
Jag funderar på en 520i eller eventuellt en 525i från -88 till -92. Har tänkt lägga runt 30 000:-. Får man en bra och problemfri bil för dessa pengar. Alternativet är Volvo 740 men den känns VÄLDIGT tråkig (men billig). |
|
jag ska ev. sälja min 525 91 till en hyfsad pris. Skriv din mail så skickar jag ett kort på den imorn om du vill. Ha det... |
|
Amir |
Tjena....jag har en bmw 520i-24v 91:a till salu, det är en fin och välskött bmw, jag har nyligen besiktigad den och den hade bara 1 fel, ena halvljuset som lyste för svagt, men det är åtgärdat nu. om du är intresserad kan du ju höra av dej.. ha det så bra |
|
En problemfri bil är ganska svårt att få idag när man köper en. Det finns alltid något som man stör sig på, ändå om det inte är något allvarligt. Om jag vore dig så skulle jag satsa på en 520i eller 525i som har 24-ventils motorn. Samt försök få skinn och klima också. Det är inte roligt för dig sedan när du ska sälja den. Många vill ha just de två grejerna. Lycka till!!! //Schnitzer |
|
|
Om jag talar för mig själv... Jag skulle aldrig köpa en bil utan Skinn och shadowline. Det gör ju hela bilen. Vilken j-a skillnad och sätta sig i min med svart skinn mörkt tag, svart instrument... Maximum kvalitetskänsla. Till skillnad från kompisens... Grådaskig Plysch och grå instrument med svarta inslag. Jag skulle aldrig i livet köpa en sån BMW, men det är jag det... /johan |
|
|
vad du än gör köp bmw 525 den är den mest väl balanserade bil av sexorna, bränsle mässigt/kör glädje... |
|
stimpenbmw |
skinn e ett måste. Har grått skinn. Skulle helst vilja ha svart då jag köpte bilen men hittade ej ngn bra bil med svart så grått fick det bli. Men det är jevligt snyggt. besök #bmwpower på dalnet! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.