|
|
|
|---|---|
Mr_Knight |
Är lite förbryllad över bakljusen på e36. Vars ska igentligen bromsljus respektive dimljus sitta bak? Mina ljus "som lyser hela tiden" sitter i mitten bak medans jag sett flera som har de längst ut? Är det min bil som är skev eller är det jag som bara sett bilar som är latchat med? En annan fråga.. när jag köpte min bil satt det inga lamphållare för dimljusen bak, så jag köpte nya på bmw.. Problemet är bara att jag får inget liv i dom. Hur fixar jag det? Sitter mina ljus fel bak? Nån annan med samma problem? Vill ju att de ska lysa så brett som möjligt bak =) //Martin |
|
Både i mitten OCH längst ut ska lysa, de yttre är dessutom bromsljus. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Mr_Knight |
Ok, ska dimljusen sitta längst in då eller? men mitt bromsljus tänds i mitten!? det ska alltså inte vara så eller? //Martin |
parolof |
om man delar in bakljuset (vänster)så här 1 Blinkers 2 Backljus 3 4 5 6 Dimljus 7 Bakljus 8 Bromsljus Klart som korvspad hoppas jag:-) |
|
Jag hade med detta uppe för inte så länge sedan men fick inget svar kolla här: Länk MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.