|
|
|
|---|---|
|
Är intresserad om det är några verkstäder i Örebro som är duktiga (och gärna billiga förstås) på BMW. Jag känner själv till Bil & Elservice som är duktiga. Bug | |
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Men det var väl själva.. jag som letade först innan jag frågade, tyckte att frågan ju måste ha ställts tidigare.. Men, men tur att vissa har koll iaf. Tack för svaret. Bug |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Douglas Söderström Autoservice på Signalgatan är erkänt duktig fd verkare på Hugo Ericsson bil i Storå som tidigare sålde BMW/Mazda mfl. Bil&El fick fullt 14dagar framåt direkt när dom öppnade idag. Mobima service är visst duktiga också, hölls med BMW reservdelar och verkstad innan Carlssonbil fanns, kör med mest amerikansk idag vad jag vet. ///MVH Hasso Länk |
|
Jag var själv en av dem som bokade tid hos Bil och El direkt när de öppnade. Det gäller att vara snabb.. jag var ganska sen (kom inte fram förrän efter lunch) och fick tid 1 ½ vecka bort.. Men det är bra att veta vilka alternativ som finns om det kniper. Själv är jag väldigt nöjd med Bil & El de få gånger jag varit där. Bug |
|
| Douglas byter koppling åt mig idag.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.